En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Jenny - 8 juni 2015 22:45


Vädret har varit helt ok idag, ingen super värme men ändå rätt skönt.

Tycker dagarna går väldigt snabbt nu, men dom kunde få gå önnu snabbare.

Men så är det väl när man ser fram emot något väldigt mycket.


Mitt på dagen så tog jag en lite längre promenad med Bella.

Skönt att ha egen tid och lite träning ensamma.

Hon fick även se gräsklipparn som Baileys tycker är lite konstig, men Bella tittade lite och sen gick vi vidare.

Fröken fick även en kall korv på Preem, som alltid när man passerar där.

Japp dom blir lite bortskämda!


                                             


Väl hemma igen så blev det mys i soffan, kan dock säga att jag inte var avundsjuk på Bella.

Som fick agera madrass åt Baileys.

Ser ju inte skönt ut alls, men dom sov så gott så.


   


Blev lite fix här hemma efter att ha softat lite i soffan.
Senare även fika hos P efter middag och så.

För att sedan ta en kvällis med bästa grabben.


 


Vi tog en sväng till skogen och han sprang som en tok som vanligt.

Vi var ute i typ 45min och bara myste.

Sen blev det hem, pratade med Stephie och en sväng med mammsen.

Duschade, kikat lite tv och snart blir det sängen.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards