En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Jenny - 6 juni 2015 18:15


Fått en maskin tvättad och även dammsugit av här hemma.

Kikat lite tv och bara myst, man får göra det bästa av att det regnar ute.


Men iallafall så tog jag en längre promenad även med Bella nu innan det var dags att laga middag.

Var faktiskt rätt skönt ute, då vi bara hade lite duggregn över oss.


                     


Nu har hundarna precis fått sin middag och jag inväntar att potatisen ska koka klart.

Sen är det middag för min del med.

Idag blir det pannbiff, sås, potatis och lite grönsaker till.


 



Hugs And Kisses

Av Jenny - 6 juni 2015 14:15


Vi fick ju ha värme och sommar en dag iaf, nämligen igår.

Men idag är regnet tillbaka, men det är iallafall inte super kallt.


Idag är ju även Sveriges nationaldag, fast frågan är väl om man egentligen får vara stolt svensk ens idag?

Utan att man ska bli kallad rasist mm..

Men iaf så hoppas jag att alla får en bra dag!

Dom flesta delar med sig av Ultima Thules version av vår nationalsång.

Jag väljer istället Petter's nya låt "Leva & Dö", som är en hyllning till Sverige.



Kom hem för en stund sedan efter en promenad med Baileys, regnet vräkte ner.

Men vi är lika glada för det och har man bara kläder på sig så man slipper bli blöt, så är det helt ok.


     



Så nu ligger han och sover gott med Bella.

Jag själv har precis rört ihop en sockerkaka och satt in den i ugnen.


 


Så sen blir det kaffe och nybakat.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards