En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Jenny - 5 juni 2015 21:45


 


Idag har det varit riktigt varmt och härligt ute.

Men vet ju att det enbart ska vara idag, men det gäller att njuta av det lilla.

Undrar när den riktiga värmen ska komma för att stanna?


Iallafall så har jag planterat ut dom röda solrosorna nu, får vi se om dom överlever.

Men ledsnade på att ha krukorna stå inne, så nu bor dom i rabatten.


Har kunnat ha dörren öppen i stort sett hela dagen, så hundarna har legat både ute på gräsmattan.

Samt på farstun och njutit av solen, underbart att kunna ha det så.

Vi har även varit en sväng till skogen på dagen, men lämnade mobilen hemma.

Så idag blev det inga bilder, sen blev det en kort sväng till skogen här bredvid bara när dom fåt sin middag.


Såg ett inlägg på FB som var rätt intressant, med saker som är nyttiga och inte för våra hundar.

Dom flesta hade jag koll på, men inte att maskrosen var så bra.

Förklarar ju varför en del hundar är som galna i dom kanske?!


   


Har varit ner och fikat med P nu ikväll, riktigt nice i kvälls solen.


Önskar alla som ställer på vår rasspecial imorgon lycka till, trist att det bara blev 63 hundar.

När det är 20års jubileum och allt, men hoppas att dom få som ska dit iallafall får en bra dag.

Likaså dom som ställer på vår inofficiella inne i Hudik.

Första gången jag själv ej ska ställa på den sen jag skaffade Baileys.


Nu ska jag kika filmen på 5an, sen blir det sängen.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards