En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Jenny - 4 juni 2015 22:15


Morgonen och större delen av dagen spenderades med att fixa och göra om inne.

Började med en promenad med hundarna efter frukost och sen har dom varit ute stundvis i trädgården.

Bättre väder idag än på länge faktiskt, även om det kom lite regn med.

Så har jag fått lite samtal ringda och fixat med annat.

Blev sedan en fika hos P med, mycket trevligt.


Vid 17 mötte jag upp Sofie för en promenad med Bella och sen hennes staffe tjejer, samt även staffehanen Sockan som är där några dagar. Var som vanligt super trevligt och hundarna hade kul.

Sockan och Bella har aldrig träffats innan, men det var ju inga problem.

Skönt när alla hundar funkar tillsammans utan problem, nyttigt för dom att få umgås med andra liksom.

Sockan blev dock lite "för" kär i Bella, så vi fick säga åt honom.

Men annars var det som sagt inga problem alls.


                                                     


När vi kom hem igen så var det en mycket nöjd Bella som somnade gott.

Senare tog jag med mig Baileys till skogen, så att även han skulle få springa av sig.

Solen var framme och det blev en fantastiskt mysig promenad.


                                         


Sen kom P hit på kaffe och vi satt ute på farstun.

Som alltid trevligt.

Efter det hoppade jag in i duschen och nu blir det soffläge resten av kvällen.


Hugs And Kisses



 






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards