En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Jenny - 3 juni 2015 21:30



Haft en bra onsdag.

Vädret har väl inte varit det bästa, regnat till och från hela dagen.

Men vad gör väl det?

Bara klä sig när man ska ut med dom fyrbenta liksom.

 

Jag skulle ringt vissa samtal idag, men glömde några av dom.

Så det får bli imorgon eller så, inte livsviktigt just exakt nu så.

Men nu är det nog som sagt.

 

Blivit fika med P som vanligt numera, känns som det är en daglig rutin.

Men det blir ju så när man har trevligt och känner att man vet vart man har varandra.

Skönt att inte längre har massa omoget och falskt folk runt en.

 

Jo så är även en viss "plan" bestämd med, så nu är det bara en evig väntan och längtan.

Känns verkligen KANON och är helt säker på att vi valt rätt.

Kan tänka mig att det kommer pratas ännu mer om mig/oss då, men det bjuder jag på.

Är ju så när man har så trist liv själva.

 

Sen så är det nu 99% klart att det blir "mini" semester i början av augusti.

Som jag längtar, det kommer bli så kul isåfall.

Kan ju inte bli fel i sällskap av goda vänner och dessutom våra fyrbenta.

Oavsett så är dom ju finast i våra ögon så.

 

Så har en hel del att se fram emot nu.

Life is gooooooood!!!!

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards