En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Jenny - 29 maj 2015 15:22


Väldans skumt väder, men skönt dom stunder solen tittar fram.

Vaknade vid 06.30 idag, men valde att somna om då det kändes dumt att gå upp så tidigt.

Men då sken solen iallafall och det såg super nice ut.

Klev ur sängen vid 08 och rastade hundarna, samt gav dom sin frukost.

Då var det dock väldans mulet och regnet hängde i luften igen, samt att det syntes på backen att det hade regnat.


Blev en sväng till affären som firar 2års jubileum sen dom öppnade igen efter olyckan med taket.

Hade bra pris på just sånt som jag behövde få hem, så det passade perfekt.


Efter det så blev det 30-40min i skogen med hundarna.

Duggade lite, men vi slapp undan att det började vräka ner.

Det kom först när vi var hemma igen, så nu är dom nöjda.


                               


 

Som alltid blev det bus med en pinne som dom båda ville ha, men Baileys gav som vanligt upp efter en stund och Bella "vann" som vanligt. Älskade grisar!


Nu skiner solen igen efter regnet, men det är väl bara en tidsfråga så är skiten tillbaka igen.

Men va gör det egentligen?

Livet är ju SUPER oavsett, kan inte sluta le åt alla underbara människor som jag har runt mig.

Tack för att ni finns i alla lägen <3


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards