En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Jenny - 25 maj 2015 16:15


Blev uppehåll efter ett tag så jag tänkte ta en promenad med hundarna.

Men dom var inte alls med på min plan, så vi ställde in den för stunden iaf.


      


Och nu har jag varit iväg en sväng och fixat ett ärende.

Fick ett samtal som gjorde mig grymt j*vla förbannad på vägen hem.

Och jag kan bara säga att ------ kan väl bara skaffa sig ett eget liv och lägga energin på det?!

SLUTA med dina patetiska försök att sabba mitt!!!!!!


 


Finns inga ursäkter i världen som kan göra att det denne nu hittat på är ok!

Förstår inte att man orkar?

Gör mig ledsen absolut och jag sjönk rätt långt ner ska erkännas.

Men tack vare min underbara familj, vänner och dom två fyrbenta.


 


Så insåg jag att denne ej är värd mina tårar eller att få mig att må dåligt.

Nu lyckades som tur är ej detta patetiska försök till att sabba.

Skaffa dig ett eget liv och ta hand om det runt dig själv, för du är inte så perfekt som du försöker utmåla.

Fast det är väl svårt när man ej kan inse sina egna misstag.

Utan det enda man gör är sprider massa skit, hotar, anmäler till höger och vänster.

Men sorry denna gång kom DU ingen vart med det.

Och jag skulle kunna göra diverse saker tillbaka, men jag har lämnat dig och dina bakom mig.

Gör detsamma och använd vad som ska kallas hjärna, lämna mig ifred!



Hugs And Kisses






Av Jenny - 25 maj 2015 13:30


Inte super väder idag, lite halv mulet och rätt stor risk för regn skulle jag tro.

Blev en promenad med hundarna, sen frukost och kaffe.

Efter det så tog jag tag i att klippa gräsmattan, hann bli helt klar innan regnet kom.

Så det var ju skönt!

Jag är så nöjd med hur det ser ut här hemma nu, suuuuper fint utanför med alla blommor mm.

Bara gräset som ska växa upp och sen stora krukorna med blommor som ska ställas ut med.

Men dom får bo kvar inne ett tag till.


           



Just nu regnar det som sagt, men jag hoppas på uppehåll snart.

Så att jag kan ta en sväng till skogen med hundarna, visst kan klä mig så jag ej blir blöt.

Men det är ju mycket trevligare om det inte regnar.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards