En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Jenny - 24 maj 2015 18:30


Har varit upp till Sofie med familj för att hälsa på och gosa med staffarna.

Dels så saknar jag Freya massor efter 3v, hon har ju små valpar som gör att hon ej varit med när vi setts för promenad. Så nu var det dags att hälsa på.

Jisses så söööööta valparna är, man kan ju inte gosa tillräckligt.

Underbara små tjejer!!


                                       


Tjejen med den breda bläsen fångade mig redan som nyfödd när man såg henne på bild.

Och kan säga att hon var ju inte mindre underbar i verkligeheten!!!

Blir nog 3 fina tjejer det där.


Nu ska jag ge mina egna mat och sen blir det promenad.

Samt fika hos P.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 24 maj 2015 15:15


Efter morgonkaffe och lite småfix, så blev det egentid med bästa grabben.



Mycket lycklig grabb som fick börja promenaden med att plaska i vatten.

Alltid lika uppskattat.

Sen blev det lite träning i form av sitt-stannakvar, plats läggning och fotgående.

Idag var han sådär grymt lyhörd och tränings villig som han kan vara.

Men oftast inte är, dock har han sådana här dagar som genast väger upp dom andra.


                       


Var självklart tvungen att spana lite på tåget som åkte förbi med.

Och sen blev det bus i skogen.


             


Mycket nöjd matte och Baileys som sedan kom hem.

Fixade lite hemma och hade samtal att ringa.


Nu har även Bella fått komma ut en sväng, idag blev det bus och apportering i skogen.

Glömde ta med mig "dummyn", så vi fick ta pinnar som vi hittade.

Men det funkade lika bra det med.


 


Nu får vi se vad resten av denna dag har att erbjuda.

Men har två nöjda hundar här hemma iallafall.


Hugs And Kisses
 


Av Jenny - 24 maj 2015 01:00



Solklar seger blev det för Mums Måns och Sverige!!!!


   


 

      


Helt rätt vinnare och Ryssland slutade 2a.


Hugs And Kisses




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards