En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Jenny - 23 maj 2015 23:15


 


Som sagt gjorde pizza till middag och suttit i soffan ex antal timmar för att se Mums Måns framträdand.

Samt en del av hans motstånd, vissa kunde man ju vara utan men men.

Hundarna är inte alls imponerade av det med Eurovision och har sovit sig igenom det.


     


Jag är övertygad om att det kommer att stå mellan Mums Måns och Ryssland.

Måns leverade på topp och ett grymt nummer i sig.



 

Men skulle han nu ej vinna, vilket jag helt klart hoppas på såklart.

Så kan Ryssland få ta det, oavsett vad man tycker om Ryssland som land mm.

Men en grym låt, super bra sångerska och dessutom svensk skriven låt.

Plus att 2 av låtskrivarna körade, nej men det var ett bra nummer som sagt.


     


Nu får vi vänta och se hur det går i röstningen, även fast jag är super trött.

Men vore trist missa det nu när man sett allt annat.


Heja heja MÅNS och Sverige!!!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 23 maj 2015 14:30



Städade av hemma och gjorde om lite i lilla rummet.

Så nu har hundarna mer yta och klart mycket finare, dessutom verkade dom godkänna det med.


     


Sen tog jag Bella på en egen promenad med träning och bus.

Blev fotgående både kopplad och lös, samt även byte av håll lös.

Gick kanon bra, precis som både sitt -stanna kvar och plats läggning med inkallning.

Hon är så otroligt rolig att träna med, alltid en glad svans och bra kontakt.


                                     


Hon verkar med super nöjd, lagt sig tillrätta för att sova lite.


 


Nu ska jag hänga tvätten och så får vi se vad vi hittar på sen.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 23 maj 2015 11:45



   


Godmorgon!!!

Solen skiner, men inatt har det regnat rätt rejält.

Vaknade till vid 00.30 och blev super glad över att höra regnet.

I och med att jag sådde gräs igår, så behövs regnet.

Vill ju inte ha det dagtid, men perfekt nattetid liksom.

Iallafall så har vi gått en morgonpromenad, sen frukost och kaffe.


Jag cyklade till affären och handlade det jag behövde till kvällens middag.

Ska göra hemmagjord pizza är planen och äta till Eurovision.

Men jag var ju ute så tidigt att ingen pizzeria hade öppnat än, öppnar 11.

Så fick vänta med pizza sallad.


Men det gjorde inget, för då blev det promenad med Baileys.

Så fick han lite egentid med matte och komma ut på en sväng vi annars ej går.


   


Nu är vi hemma igen och jag tänkte städa av lite.

Sen blir det nog lite träning med Bella.


Ha en bra dag alla!


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards