En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Jenny - 21 maj 2015 19:45



 


Kanon härlig morgon, tog en promenad med hundarna och sen blev det en kaffe på farstun.

Man kan inte bo bättre, helt underbart!!!


Sen blev det en sväng till kusin Ida och umgås lite, hjälpte till fixa på hennes altan.

Blev riktigt snyggt faktiskt.

Imorgon ska vi ta en tripp till stan och införskaffa lite blommor.

Nu är det dags att göra fint ute så man riktigt känner att det sommar och härligt.


Cyklade hem efter några trevliga timmar och då blev det skogen med hundarna så dom fick springa av sig.

Sen på eftermiddagen kom bror förbi och hämtade mig, blev en sväng in till Hudik.

Jag köpte lite blommor, ska ju in med Ida imorgon så köpte ej allt jag skulle ha.

Sen hämtade vi upp barnen på dagis och Lollo på jobbet.

Så var meningen att dom bara skulle köra hem mig, men det blev grillning här hemma.

Alltid trevligt umgås och blev en hel del skratt.

Jag och Patrik planterade blommorna jag köpte och det blev fin fint.


 


Grannens barn ropade på Patrik, så han var ner och lekte med dom en stund.

Så roligt för honom och det märktes barnen saknat varandra.

Skönt att man inte straffar ut barnen för att vi ej umgås längre, visar ju att man är lite vuxen iallafall.


När brorsan med familj sedan åkte hem, så satte jag mig och bara njöt av en underbar kväll.

Hundarna fick varsitt ben och la sig ute i hagen.


 


Nu ska jag ta och gå ner till P för fika och prat.

Ha en fortsatt trevlig kväll..


Hugs And Kisses




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards