En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Jenny - 19 maj 2015 23:45



Blev en kvällspromenad med hundarna, dock bara den "korta" av våra rundor.

Men det är ju bättre än ingen alls liksom.

Sen tog jag en dusch och bäddade ner mig i soffan i deras sällskap.

Dags för den första semifinalen av två till Eurovision 2015, vårt svenska bidrag Måns är på torsdag i den andra.

Låtarna ikväll var väl inte direkt nå märkvärdigt.

Men Rysslands bidrag " A million voices", som är svensk skriven och dessutom köras av dom två svenskarna.

Den låten var helt ok och det var dessutom ett vackert nummer.

Så jag tror att den kan gå långt även i finalen på lördag, för den gick ju självklart vidare.

Oavsett vad man nu tycker om Ryssland i sig liksom.



Nej nu ska jag rasta hundarna, sen kryper vi ner för natten.

Godnatt på er!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 19 maj 2015 11:15


 


Underbar morgon när man klev upp idag.

Tog en kort promenad med hundarna och sen blev det kaffe på farstun.

Hundarna fick sin frukost, sen fick dom vara ute i hagen och njuta av det solen mm.

Fick varsin morot att tugga på, vilket är mums!

Medan matte satte fart med att göra klart på baksidan, nu är det bara en liten "plätt" kvar.

Sen är det helt färdigt och jag är sjukt stolt över att ha gjort allt med häcksax och en "handjagare".


           


Blev ju kanon bra, nu ska det bara hållas efter och sen invänta att det blir grönt gräs.

Istället för denna tråkiga färg, men inte så konstigt när det i stort sett dött pga att ingen röjt.

Så nu är man ännu större tomt och kan göra fin fint även på baksidan av huset.


Nu blir det ännu en kopp kaffe och sen en sväng med dom fyrbenta.

Blir även en kaffe med P sen och lite prat, alltid trevligt.


Önskar er en fortsatt fin dag!


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards