En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Jenny - 14 maj 2015 21:45


Haft besök av Mikaela med familj och hundar.

Fick en fin bukett blommor som luktade så gott!!


   


Både hundar och barn fick busa av sig ordentligt.

Mycket trevlig stund som alltid när vi umgås och så kul se hundarna busa loss.

När dom åkt så somnade mina fyrbenta väldans gott och jag fixade middag till mig själv.


När jag ätit så blev det en snabb dusch och sen kom P på fika.

Mycket trevligt det med, skönt med alla underbara och framförallt ärliga människor runt sig.

Man känner att man kan vara 100% sig själv, säga vad man tycker osv..

Utan att vara rädd dom ska "vända en ryggen" för man kanske inte håller med dom i sin åsikt.

SKÖNT!!!!


Sen blev det soffläge med mina fina.

Som vanligt en på var sida om mig, alltid lika mysigt.


   


Sjukt hur länge det är ljust ute nu, man glömmer lätt bort tiden.

Men så skönt att sommaren är på ingång ordentligt, även om den regnat bort senaste tiden.

Men hoppas att värmen snart är här på riktigt och man kan få njuta odentligt.


Nu lite mer tv-tittande och sen blir det sova.

Ännu en kanon dag är snart slut, får se vad morgon dagen har att erbjuda.


Hugs And Kisses 

Av Jenny - 14 maj 2015 15:45


Gick till skogen med Bella och kameran för att se om jag kunde få lite fina bilder på snygg tjejen.

Mycket nöjd med resultatet, älskade fina hund!


                     

                                                                      


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards