En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Jenny - 13 maj 2015 22:30


Ja idag blir man ett år äldre då.

Inte för att man märker någon direkt skillnad men iaf, fått massa grattis och fina presenter.

Tacksam för alla fina, underbara människor jag har i mitt liv.

Dom andra har man "visat" dörren och saknar dom inte det minsta.


Iallafall så blev det en sväng till skogen med Bella mitt på dagen.

Som alltid lika trevligt, ännu mer när solen skiner.


                         


När vi kom hem så blev det fika ute på farstun och hundarna la sig i solen.

Underbart!!!


 


Sen så blev det en promenad med bästa grabben.

Han fick syn på "andmamman" som bor bredvid ena vägen vi går.

Och jag kunde inte låta bli att fota då han ställde sig så fint.

Han är bra snygg min grabb, mycket stolt över att äga honom.


                             



Till middag så blev det "favvo" mat, nämligen kinamat från Hot Chili.

Var som alltid mums!!!!

Tack världens bästa bror!!

På kvällen sen så blev det fika hos P, massa prat och skratt som vanligt.

För att sen duscha och inta soffläge med dom bästa.

Kalas bra födelsedag allt som allt.


 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 13 maj 2015 00:45


Rätt grått ute idag med, men blev en promenad med dom fyrbenta på morgonen.

Sen lite små fix hemma och efter det en fika med P.

Som alltid trevligt.

Sen tog jag en sväng med bara Baileys, alltid mysigt med egentid för dom.

Och efter det så fick även Bella komma ut en sväng ensam med matte.


På kvällen sen innan dom fick sin middag, så tog vi en sväng till skogen.

Blev ju bara koppel promenader på dagen, så tyckte dom skulle få sträcka på benen ordentligt.

Alltid lika uppskattat och full fart på dom!


                                                           



 

När vi kom hem så fick dom sova en stund och sen blev det middag.

Både för dom och mig.

Sen en dusch för min del och så myste vi ner oss i soffan.

Kikade lite tv och bara vara.


När det var dags för sista rastningen innan sovdags.

Så var jag bara tvungen att fota fröken Bella, hon gör alltid samma sak.

Sover ju redan gott i soffan, men jag villl dom ska kissa en sista gång innan vi går upp till sovrummet.

Men då ska ALLTID fröken "protestera" en stund, genom att lägga sig på rygg och låtsas att hon inte alls hör.


 


Älskade hund liksom, underbar på alla sätt.

Och som sagt alltid samma visa, men jag får ju med henne ut genom att "hjälpa" henne ner från soffan.

När dom väl kissat så går dom raka vägen upp för trappen.


   



Nu har dom lagt sig tillrätta i bädden, så tänkte släcka och sova jag med.

Godnatt!


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards