En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Jenny - 10 maj 2015 22:15


Vädret har ju varit rätt trist idag minst sagt.

Men det har ändå blivit kortare promenader med hundarna nu på eftermiddagen såklart.

Man har ju hund oavsett väder liksom.

Bella är just nu i en väldans "matte period", hela tiden nära och vill ha massa kärlek.

Idag kom hon när jag satt vid datorn och ville komma upp, så lyfte upp henne.

Fröken gosade lite och sen somnade hon sött.


           


P kom hit och fikade nu ikväll, blev som vanligt massa prat och skratt.

Super trevligt och det märks att denna person inte har någon "agenda" med att vi umgås.

Vi kan snacka om precis allt och har faktiskt trevligt.


Sen så har det blivit tv-tittande och mys i soffan med dom bästa.

Vi hoppas på att det ska vara bättre väder imorgon.

Men enligt vädret och nyheterna så ska det vara "skräp" väder hela kommande vecka.

Men vi får hoppas att dom har fel!


 


Bara väntat på att karma ska slå till mot dessa och nu gjorde den ett besök.

"What goes around, comes around"


 


Nu dags att hoppa i säng.

Godnatt på er!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 10 maj 2015 10:15


Vaknade upp 7.30 och idag är det mulet, samt regnar igen.

Finns ju roligare start på dagen...

Rastade hundarna och sen tog jag en morgon promenad på egen hand.

Väl hemma igen så värmde jag mig med en kopp kaffe.


 


Medans så åt hundarna sin frukost och sen tog jag en sväng med Baileys.

Man har ju som sagt hund oavsett väder, så det var bara att klä sig och hoppas på slippa bli genomblöt.

Som vanligt så ville jag försöka få lite fina kort på grabben.

Blev några men på vissa så ser det ut som han bara har ett öra.

Min stolthet, bäste vän och klart snyggaste grabben på fyra ben i Iggesund.


                                    


När vi kom hem så fick han vara i hundrummet, då han var lite blöt.

Så tog jag med mig Bella på en sväng med.


     


Fina tjejen, som jag älskar denna hund.

Hann bli rätt blöt innan vi var hemma och det blev ännu mer kaffe för att få upp värmen igen.

Kanske borde investera i ett par regnbyxor?

Och kanske en ny regnjacka med, eller nej den jag har funkar.


Hundarna sover gott i soffan och jag själv försöker "ladda" för att cykla iväg för att köpa cigg.

Men det är ju inte suuuuuper lockande i detta tråk väder.

Samt så är det inget akut, så kan avvakta ett tag till, i hopp om att det blir uppehåll en längre stund.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards