En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Jenny - 9 maj 2015 22:15


Blev en trevlig kväll även denna.

Fika, prat och massa skratt med P och även M kom förbi en sväng.

Trevligt, trevligt minst sagt.


Sen när jag väl var hemma igen, så blev det en sväng med dom fyrbenta.

För att sedan inta soffläge och kika lite tv.


     


Kommer somna gott när jag väl lägger mig i sängen, vilket nog ej dröjer länge.

Nöjd med denna dag!


Hugs And Kisses


Av Jenny - 9 maj 2015 17:45


Snart var denna dag förbi och jag har fixat ute, klippt gräsmattan för första gången i år bla.

Avnjöt en kaffe ute på farstun i bästa sällskapet.

Och nu har jag precis kommit hem från en längre promenad med hundarna.

Som alltid super härligt och både hundar, samt matte är nöjda.


 

                                                        


Kommer som sagt aldrig förstå dom som inte går mm med sina hundar.

Då kan man skaffa en porslinshund eller ett gosedjur känner jag.

Är ett ansvar man tar på sig att skaffa hund och då får man ta hand om den med.

Idioter minst sagt, blir förbannad.


Hugs And Kisses



Av Jenny - 9 maj 2015 13:00


Härlig morgon, även om det blåste en del.

Rastade hundarna, dom fick frukost osv.


Bror ringde så han kom ut med små grabbarna en stund.

Blev en sväng till skogen för att testa fiska och bara vara.

Mycket uppskatta av framförallt lille Kevin som tyckte det var super kul "upptäcka världen".

Patrik fick även "köra" bil, ja alltså han satt i pappas knä och styrde lite på grusvägen.

Super koncentrerad och himlans glad kille, som var super duktig.

Sen dela vi på en pizza till lunch och nu är jag hemma igen.

Mycket mysigt har vi haft!


                                                 



Får se vad resten av denna lördag har att erbjuda.
 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards