En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Jenny - 8 maj 2015 14:30


Regn som vanligt när man vaknade denna morgon.

Hela veckan har ju regnat bort, även om vi haft väldans lite sol däremellan med.

Hundarna rastades, fick frukost och sen satte jag igång med att tvätta.

Ringde dom samtal som jag hade och sen lite små fix hemma.


Nu har jag varit på en lite längre promenad med dom fyrbenta.

Vi kan ju inte bara sitta inne för att vädret är "skit" liksom.

Blev att vi testa en ny väg som vi ej gått innan och vilken "jackpot" det blev.

Underbart mysigt ställe kom vi till, samt otroligt vackert.

Blev lite hund badande, japp Bella tog sats och hoppa i med.

Men hon var inte så imponerad av det, tyvärr fick jag det ej på bild.

Super härlig promenad blev det iallafall och vi kommer absolut gå den fler gånger.

Lär vara ännu mysigare när solen skiner, denna gång var det ju mulet.


                                                                                                             



 
 
 
 


Dom fick varsin dusch när vi kom hem och nu sover dom gott.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards