En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Jenny - 7 maj 2015 23:45



Blev en kvällspromenad med Baileys till i skogen på 45min.

Alltid trevligt att ha lite egentid med dom, speciellt mattes grabb.

Underbarare hund får man leta efter, även om han ibland ger mig "gråa hår".


                                                       


När vi kom hem så blev det en dusch för min del och sen intog vi soffan.

Och jag kan inte riktigt glömma det som "hände" när jag var ute med Bella tidigare.

Det konstiga var att ägarn inte direkt verkade bry sig, man pratar liksom inte ens med sin hund.

Aja inte min huvudvärk, men tråkigt är det oavsett.

Nu ska vi lägga oss och så får vi se vad dagen erbjuder imorgon.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 7 maj 2015 13:30



Vädret var ju kanon imorse som sagt, men vid 09 så ändrades det snabbt.

Regnet bestämde sig för att komma på besök igen och det med besked...



 

SÅ TRIST!!!!!

Men som tur är varade det ej så länge och solen kom tillbaka.


Så tog prinsessan med mig på en promenad, avslutade med bus nere på ängen.

Mycket trevligt.


                                   


När vi kom hem igen så la hon sig och sov, medan Baileys satte sig ute i hagen på sin favvo plats.


       


Älskade Ferdinand liksom, till skillnad från vissa andra hundar här.

Usch så en del beter sig vid hundmöten mm, mötte en sådan idag med prinsessan.

Ja Baileys själv kan dra en del, men han beter sig inte minsta illa mot andra hundar mm..

Men som tur är kunde inte Bella brytt sig mindre, hon snegla lite och fortsatte framåt bredvid matte.

Duktiga tjejen, skönt med hundar som beter sig.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 7 maj 2015 08:30



Vaknade av att min grymtande gris Bella tyckte att det var dags att gå upp.

När man öppnade ögonen så kunde jag bara instämma, klädde på mig och gick ner.

Öppnade dörren så hundarna fick gå ut och kissa mm, underbart väder!!


 


Riktigt skönt ute kan jag säga, tittade på klockan och såg då att den bara var 06.50

HAHA så lite trodde jag inte att den var, men härligt att vara uppe tidigt.

Speciellt när vädret är så fantastiskt.


Bestämde mig för att ta en morgon promenad med bästa grabben.


                 


Mycket bra start på denna dag minst sagt.

Nu blir det kaffe och sen får vi se vad dagen erbjuder mer.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards