En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Jenny - 30 april 2015 23:30


Inget som är något speciellt alls för min egen del.

Kan förstå dom med barn osv som går och kollar på brasan mm.

Men annars kan det kvitta kan jag tycka..


Iallafall så blev det en promenad till ängen idag för mina fyrbenta, för att busa loss med staffe tjejerna.

Bara en som ej var med, Freya då hon ska föda sina valpar när som helst.

Men Dimma, Maya, Bella och Baileys fick busa loss.


                               


Och kul hade dom, var ju ett tag sen som bästa gänget träffades.

Så underbart att dom funkar så bra tillsammans, man behöver inte ens vara orolig för annat.


Somnade gott när vi kom hem kan jag säga.


Till middag så blev det grillat och det var som alltid MUMS!!!

Annars så var det en lugn kväll och det hände inget speciellt.

Bryr mig som sagt inte det minsta över att det är valborg, vet jag kommer må bättre imorgon än många andra.

Hundarna fick sitt "godis", morot som dom älskar.


   


Pratade med Stephie en sväng, skönt ha någon man känner man litar till 100% på.

Man vet att det man säger stannar där och att man inte kommer få en kniv i ryggen när man minst anar det.


Nu säger vi godnatt!


 


Hugs And Kisses




Av Jenny - 30 april 2015 10:00


Inga speciella planer idag.

Hundarna har precis fått morgonrastningen och sin frukost.

Och nu busar dom loss en sväng, underbart att se deras glädje över att kunna vara tillsammans igen.



 

Fast måste säga att Baileys har varit enormt duktig hela löpet.

Visst han gnällde lite under höglöpet, men annars så har det inte varit något alls.

Och man kan ju förstå att han hade det lite jobbigt just då, Bella luktar ju MUMS!


Men nu är allt som vanligt här hemma igen och man kan ta dom tillsammans.

Samt ha dom båda näåra igen, vilket jag tycker är SUPER skönt.


Som sagt inga direkta planer idag, ingen dag som jag bryr mig om alls.

Men nu ska jag ta en kaffe och cigg, sen får vi se vad vi hittar på.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards