En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Jenny - 26 april 2015 22:15


Idag skulle man ju varit på utställning, men fick snällt stanna hemma då Bella löper mm.

Men gjort det bästa jag kan av dagen iallafall.

Började med att det regnade på förmiddagen, men sen kom solen och vädret blev helt underbart.


Hundarna har fått busa ute i omgångar och så blev det såklart promenader med.

Bella leker ju mer än Baileys, hans lek med leksaker går mer ut på att dom ska "dö".

Älskade busar!!! Längtar tills man kan låta dom busa loss ihop igen och detta löp är helt förbi.

Men det är bara någon dag till, sen är allt som vanligt igen.



 
 

På kvällen sen så grillade jag igen och det var lika gott denna gång.

Aldrig fel liksom och helt klart det bästa med årstiden!!!


 



Baileys satt och njöt av solen medans matte grillade, självklart fick han smaka med.

Är man kvarterets kung så är man liksom...


 


Hade ju vänner som ställde idag så fick ju uppdateringar hela tiden och sen fick jag även se bilder..

Jag undrar hur vissa tänker när dom ställer sina hundar i rent ut sagt uselt skick?!

Ser man inte själv hur ens hund ser ut liksom? Ja jag vet att alla har sin smak, men hunden ska ju inte vara ett varndrade skelett, utan så mycket som en muskel på kroppen? Skrämmande minst sagt...

Domarn dömde iallafall bra måste jag säga efter att ha sett hur det gick för dagens hundar. Instämmer helt med vad domarn tyckt, även om jag ej sett alla kritiker mm såklart. Men med tanke på vilka som fick Exc, Very Good, Good osv. Helt rätt och vissa av hundarna kommer inte få annat heller, eller jo det finns ju domare som får hjärnsläpp i och för sig.


Resten av kvällen har kikats tv och pratat med vänner.

Så sjukt tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv och man känner att dom är "äkta"!!

Resten håller jag på behörigt avstånd om man säger så..



Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards