En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Jenny - 23 april 2015 19:52



Idag har solen varit på besök igen och det hade varit super nice, OM det inte var för att det blåst så in i h*lvete!

Men det är ju bättre än regn iallafall, så man ska väl inte klaga antar jag.

Iallafall så började jag dagen men att känna mig ännu lite piggare, så nu är man nog snart helt frisk igen.

Och det känns toppen!


Blev en sväng in till stan för att handla hem massa mat mm, bror ställde upp och körde innan det var dags för jobb.

Så nu är frys/kyl full igen med massa gott, skönt!

Så nu hoppas vi att fin vädret håller i sig och att det slutar blåsa.

Isåfall blir det nog grillat en hel del.


Bella fick sedan komma ut en sväng och busa med sin boll.

Sen fick hon en morot som hon la sig och tuggade på i solen.


 


Sen gjorde jag något som jag längtat efter sen jag blev sjuk.

Och det var en skogspromenad med bästa grabben, tror Baileys var precis lika nöjd som matte med det.

Dels så fick han "glömma" att Bella luktar så gott en stund, samt springa av sig ordentligt.


                                         



Han hittade även lite vatten att plaska i, så lyckan var total.

Mycket nöjd grabb som somnade en stund när vi kom hem.

Ska se om jag inte lägger nå spår åt honom i helgen med, nu när utställningen ej blir av.

Så får han använda sin skalle lite med och ännu lite annat att tänka på.

Just nu när Bella är i höglöp så märks det att han har det lite jobbigt.

Så det är skönt att jag är piggare så jag kan lägga ner mer tid på honom igen.

Men fortfarande så är han nog bra mycket lugnare än många andra.


Ikväll så blev det kött, ris och grönsaker till middag.

Riktigt gott var det, hade tänkt grilla då jag var sugen på det.

Men det blåste så mycket fortfarande så blev steka i pannan istället.


Nu tänkte jag ta en dusch och sen inta soffläge.

Ha en fortsatt bra kväll alla fina där ute.


Hugs And Kisses




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards