En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Jenny - 16 april 2015 08:54


 


Känns som man haft en väldans otur denna vinter med att ha varit sjuk mm.

Men verkar som det fortsätter nu på våren med.

Igår så låg jag "deckad" hela dagen, började när jag satte mig upp på sängkanten igår vid 08.

Sen var det igång...

Illamående, magont, skakig i kroppen, frossa och mådde allmänt piss.

Kunde dock sova bort mestadels av dagen, fanns ej energi till mycket annat.

OTROLIGT tacksam i sådana lägen att jag har inhängnaden till hundarna så jag bara kan släppa ut dom.

För fanns knappt energi till det, kroppen var inte alls med mig.

Men det fick lov att gå, den som tyckte det var mest trist var Bella.

Men båda accepterade läget.


Natten har varit helt lugn och jag har fått sova, vaknade dock 7.30

Men det är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket jag sov under gårdagen, samt gick och la mig för natten redan vid 22.

Kände mig mycket bättre när jag vaknade.

Rastade hundarna och lät dom vara ute en stund var.

Bella busade med bollen sin som vanligt och det märktes hon har en del energi efter gårdagen.


       


Sen fick dom sin frukost och nu har dom somnat om.


 


Verkar som jag själv ropade "hej" för tidigt om man nu säger så.

Nu känner jag mig illamående mm igen och kroppen är alldeles skakis.

Men har ju varit vaken ett tag nu och rört mig, så antar kroppen säger ifrån på sitt sätt.

Så det blir ännu en dag av vila och bara försöka dricka mm.

Önskar inte ens min värsta fiende detta, allt annat än roligt.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards