En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Jenny - 13 april 2015 23:39


Fast man klev upp tidigt imorse, så försvann denna dag väldans fort.

Rastade hundarna och sen har liksom dagen gått i ett.


Jag och Bella tog en promenad på förmiddagen upp till Sofie.

Blev fika, mys med Freya's valp mage och en del prat.

Medans så lekte Bella på baksidan med Maya och Dimma.

Så underbart att vi har hundar som funkar så bra tillsammans.


 

        


Bella kom visst på hur kul det var att leka med bollar med, aldrig visat något intresse för det innan.

Så snälla Sofie gav henne en som hon fick ta med sig hem.

Väl hemma igen så fick Baileys vara ute och njuta lite av solen, blåste en del men bekom honom inte det minsta.


 


Han satt som vanligt som Ferdinand och spanade ut över kvarteret.

Jag passade på att fixa lite inne och sen  att få iväg mail mm.

Så nu är det gjort, skönt att ha det ur världen.


På eftermiddagen sen så skulle bror komma och hämta mig så jag kunde passa fasters småkillar.

Medans han hade möte att åka på och Lollo jobbade.

Så tog en promenad med Baileys och sen fick Bella busa av sig med sin boll.

Kan säga att det är kärlek där alltså!


             


Sen fick dom vara hemma medans jag åkte in till bror som sagt.

Han hade lagat super god kyckling gratäng till middag, inte förvånad det minsta.

Är det någon som kan laga mat på i stort sett ingenting och dessutom få det att smaka MUMS.

Ja då är det brorsan.

Sen for han iväg på möte och jag busade med små grabbarna.

Blev kurragömma och en hel del mys, mycket uppskattat.


             

Alltid lika mysigt att få umgås med dom.

Fick film när Kevin hittar storebror Patrik i garderoben..



Underbar eftermiddag, även om man blir bra trött då man ej är van med deras tempo.


När jag kom hem så fick hundarna sin middag och efter en stund fick Bella komma ut i hagen.

I sällskap av sin nya "kamrat" bollen som hon fick av Sofie.

Hon är ju bara för söt och fullkomligt älskar den.



 

Kan hålla på hur länge som helst, älskade hund!

Medan vi var ute, så satt Baileys och tryckte innanför ytterdörren.


 


Han vet att han ska få gå ut efter henne, även om han helst av allt hade varit ute samtidigt som "Fröken luktar gott".

Men riktigt så kul ska vi inte ha!

När jag tog in henne sedan så fick Baileys gå ut, torkade även av golvet inne hos Bella.

Måste berätta något som jag tycker är rätt imponerande.

Bella har kvar sin mjukis fågel som hon vann i sin BIS 1 påse när hon var 4mån.

Den är alltid med henne och fortfarande hel, visst den låter ej längre.

Men annars är den hel som sagt, Baileys hade "mördat" den på 2sek.


   


Men inte Bella, hon tycker väldans mycket om den.

Sötaste tjejen, stolt över sin vinst och det är matte med.


Tog sedan en promenad med Baileys, var lika mysigt som alltid.

Sen blev det en dusch när vi kom hem och soffläge för min del.

Pratat med Stephie och bara varit.

Hoppas innerligt att vår plan inte skiter sig nu för att Bella löper.

Men annars får vi ta det längre fram helt enkelt.

Dock hade det varit kul att få göra som planerat, men världen går ej under om det ej blir så heller.

Säkert någon mening med det med isåfall.


Godnatt på er!


Hugs And Kisses




 





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards