En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Jenny - 6 april 2015 00:18


Idag är det 10 år sen min älskade lillebror lämnade oss...

Livet knallar på, men det betyder inte att jag saknar honom mindre eller att det gör mindre ont.

Smärtan kommer alltid att finnas där och det vissa dagar mer än andra, men man har lärt sig att leva med den. Med honom så försvann en stor del av mig själv, finns ingen som någonsin kommer förstå mig så bra som han.

Han var min bästa vän, min styrka när min egen sviktat, lyssnade, tröstade och vi kunde ha tokroligt ihop åt dom mest löjliga sakerna.

Skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka, om så bara för en stund.

Om det var något man lärde sig av detta, så var det att man inte ska ta något för givet här i livet och att man aldrig vet vad som händer imorgon...

Älskar, saknar och glömmer dig aldrig..

 

 

Förutom att en och annan tår fallit ner för mina kinder.

Så har jag städat här hemma, dammsugit, torkat golven och allmänt små fix.

Plus att jag fick skylt nr 2 på plats, var ju ett tag sedan man fick hem dom.

Men nu sitter även den uppe, tanken är att den ska sitta ute på grinden sen.

Får dock vänta tills allt är klart med det, oavsett nöjd med denna med.


 


Jag lyckades även köra ett 30min pass på motionscykeln, känns i benen nu att man börjar få mer ork.

Dels av att cykla på den, sen att man även cyklar med Baileys och sen till affären mm.


Hundarna har haft ledig dag idag, bara gått korta rastnings promenader.

Men annars bara tagit det lugnt och myst hemma.

Man brukar ju säga att man blir "hemmablind" och då är jag extra glad att jag fotar hundarna så mycket som jag gör. För som ni ser nedan så börjar Bella grovna på rätt bra och få super vacker skalle.

Inte lika "bebis" aktig längre, utan börjar förvandlas från söt tjej till en vacker dam.

Jag är en mycket stolt matte till denna tjej, ska bli kul få visa upp henne i ringarna sen igen.


     


Men framförallt är hon en kanon kompis och så kul att ha och göra med.

Lättlärd och älskar allt man erbjuder henne, ska testa viltspår någon dag med henne.

Tror hon kan gilla det mycket, precis som Baileys.


 


Slunkit ner "gokaffe" under dagen med och så även pratat med en och annan vän.

Så glad och tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv idag.

Längtar som en tok tills jag ska ner till Stephie med flock i 5 hela dagar!!!

Satan så skoj vi ska ha, tycker nästan synd om din sambo gumman   .


Nej nu blir det sängen så man orkar upp imorgon när plikten kallar.

Sovgott alla fina!


   


Hugs And Kisses




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards