En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Jenny - 4 april 2015 19:12


Idag blev det påsk "firande" hemma hos moster Janeth.

I stort sett hela släkten fanns på plats och vi hade super trevligt.

Saknade dock bror med familj och självklart mammsen, men det får vi ta igen en annan gång.


Joker bor ju hos moster och han var inte sen att inta "gammel" mattes knä när jag kom.

Mysigare katt får man leta efter, men han har det så mycket bättre hos Janeth.

Där slipper han alla katter vi har här i kvarteret som inte gör annat än söker bråk mm.



Det bjöds på massor med god mat och vi hade super trevligt, mycket skratt, prat mm.

Morbror Pierre hade med sin staffe tjej "Dolly", hon är ju så sjukt söt!!


                 


Trots att klockan nu är 19.20, så känner jag mig fortfarande proppmätt.

Inte så att man behöver mer idag inte, känns inte som man behöver äta på 1v typ.

Som ni ser så bjöds det på massa gott!

Strax efter 17 bar det av hemåt, åkte dit och hem med kusin Ida med familj.


Och när jag väl var hemma så var det två glada hundar som mötte mig.

Skött sig galant som vanligt och jag bytte snabbt om.

För att sen bege mig ut på en runda i skogen med finingarna.

Tyckte dom skulle få sträcka ut lite efter att ha legat hemma när matte varit iväg.


                               


Så både dom och jag är nöjda nu när vi fått röra lite på oss.

Intar soffan med gott samvete resten av kvällen.


Hoppas ni andra med haft en bra dag.

Tack alla som var inblandade i min!


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards