En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Jenny - 23 mars 2015 17:55


Var inte direkt varmt imorse när man vaknade och gick ut med hundarna.

Ändå har det inte varit frost inatt, men blåste en hel del och det gjorde väl sitt.

Efter att hundarna fått frukost och det dom behövde på morgonen.

Så blev det ett BOKWA pass för min del, sen varsitt kort lydnadspass med hundarna.

 

In i en dusch och sen satte jag igång med dagens samtal som jag hade att ringa.

Skickade även iväg några jobbansökningar, så nu får vi se om man kanske kan få något med mer timmar.

Vore ju inte helt fel liksom.

Tog en cykeltur till affären, köpte mjölk och så.

Så nu slipper jag det imorgon, tänkte ta en långpromenad med hundarna om vädret tillåter.

Eller ja det finns ju inget dåligt väder, men trevligare om det är fint liksom.


På eftermiddagen tittade solen fram lite så tog jag med mig pälsklingarna upp i skogen, så att dom fick springa av sig lite.

Körde även lite godis sök och nu är dom återigen nöjda.

Märktes innan att Bella hade lite spring i benen, men nu är som sagt lugnet åter.

Inte för att dom någonsin är direkt "vilda" inne, men man märker av när dom vill ut och springa lite.


                 


Har under hela dagen haft en huvudvärk som kommit och gått.

Vilket jag är helt säker på att det beror på att jag funderar för mycket just nu.

Samt att jag är så sjukt irriterad på mig själv att jag inte gjort som jag velat.


 


Men nu är jag "back on track" och tänker INTE låta något distrahera mig åt annat håll.

Visst jag hade gärna velat NU, men tyvärr måste man vänta ibland.

Har även diskuterat lite "kennel" snack med mamma, vi har den ju trots allt ihop liksom.

Även om jag är "front" figur idag och hon mer i bakgrunden.

Jag får erkänna att hon ännu en gång har rätt i det hon säger och att jag tror detta kan bli super bra.

Men att vänta ett år känns väldigt LÄNGEEEEE!!!

Tycker vi kan göra det NU som sagt, men tyvärr krävs vissa andra saker för att genomföra det.
Men det hade ju varit extra kul, då det inte finns massor av just detta.

Och det hade passat så bra just nu, med tanke på min situation osv.


Ja som ni märker så snurrar en del.

Har precis ätit middag och även givit hundarna sin, samt varit ut med dom.

Så nu tänker vi bara ta det lugnt resten av kvällen.

Mysa framför tv:n och bara vara, det är vi värda!


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards