En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Jenny - 21 mars 2015 18:06



Ja varför fortsätter man att plåga sig själv?

Det är ju en väldans bra fråga?!

Och har inget direkt bra svar på den heller, mer än att viljan ändå finns.

Har inget med att jag har bråttom att göra, utan mer att detta var en dröm osv.

Usch jag känner mig så satans misslyckad som inte bara kan genomföra det.

För som alltid styr pengar och tyvärr ej summan som läget är nu.

Oavsett hur mycket jag vänder och vrider på allt..

Kanske ödet säger att det inte var rätt ändå, är väl någon meningen med det liksom..


Ångrar inte på något sätt dom som finns här hemma.

Men hade ju ej skadat med en till ?

Leveransklara på min födelsedag dessutom, gah hur sjukt är inte det?

Så finns det någon som vill ge en lite dyr present, så bara hojta  .

Eller bidra för stunden och ni får tillbaka det, vore snällt.

Haha som ni ser, jag plågar verkligen mig själv!!!


Nä man ska väl ej skoja om det jag vet.

Och jag vet att det finns dom som "gottar" sig i detta, men det bjuder jag på.

Det är väl som sagt inte läge nu egentligen heller och jag har ju två underbara individer här hemma.

Som förhoppningsvis är starten på min egen kennel och det är en dröm bara det.

Men klart att det ändå känns i hjärtat mm, när man från början hade det som plan att just detta skulle ske.

Nu får det vänta lite och kanske är bra det med, vem vet?!


Ska ju gå kurser mm med Bella-bus nu och då bra inget annat snor mitt fokus från det.

Eller?

Suck jag kan ju vända på allt 1000ggr, kommer ej att förändra läget oavsett.


Jag har ju iallafall en av dem bästa vännerna i Stephie, som får mig att se det positiva med allt.

Jag är så sjukt tacksam för att ha en tjej som henne att kalla min vän.

Finns inte många som finns för en oavsett vad, men denna tjej kan man räkna med.


Nej Nataly du är ej glömd heller, du är en pärla du med.

Så glad att du återfunnit glädjen med livet borta i Spanien, även om du får för dig att flytta igen.

Ja du fattar vad jag menar med det, glad för din skull ska du veta!

Kör bara kör om det känns rätt!


Hugs And Kisses






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards