En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Jenny - 20 mars 2015 20:09


Ja då var det fredag igen då, eller ja den är ju snart över.

Fått massor gjort idag med, på morgonen så tog jag en promenad i kvarteret med pälsklingarna.

Sen blev det göra sig klar för en tripp in till Hudiksvall, fixa lite och så.

När det var klart så åkte man hemåt igen.


Sen blev det en skogspromenad med dom fyrbenta, passade på då det såg ut att kunna bli regn eller snö.

Och som alltid så var det super trevligt att komma ut en sväng, 

Skönt att dom har varandra att busa av sig med och att det inte bara är träning, samt koppel promenader.

Sen gäller det att passa på nu, då jag tror att löp är på g snart.

Då får man ju ta dom en och en oavsett liksom.


                                                 


Blev lite godis sök, men annars njöt vi mest och struntade i träning.

Ja inkallning blir det ju automatsikt, men annars bara bus.

Dom hittade som vanligt en pinne som dom båda ville ha, så var jakten/leken igång.

Somnade gott när vi kom hem kan jag säga.


Medans jag satte igång med städning. 

Dammsög och torkade alla golv, samt dammade av.

Så nu är det rent och fint här hemma igen, ska ta köksluckor mm en annan dag tänkte jag.

Orkade inte det idag, tyckte det var nog med resten av lägenheten.


Efter det så tog jag cykeln och det blev en sväng till affären.

Och sen lagades middag, för att sedan bara njuta av en mysig kväll i trevligt sällskap.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards