En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Jenny - 19 mars 2015 23:12



Inte kommit någon ny snö än, men nu sägs det att den ska komma på söndag.

Så jag HOPPAS att dom har fel och att den inte kommer alls.

 

Iallafall så blev det en sväng till skogen med Bella idag.

Tog dom en och en, då egentid aldrig är fel.

Först ut var alltså fröken, vi körde lite inkallning och fotgående.

Satt perfekt och sen blev det bus i skogen, med lite godis letande.

Skötte sig som vanligt super bra och man kan inte annat än älska denna tjej.

 

         

 

Lite mer utfyllnad i bröstkorgen så är jag super nöjd, ja och mer skalle.

Men det kommer med åldern sen, tycker iallafall hon är SUPER fin lill tjejen.

 

Plockade lite hemma och kikade lite tv.

Sen var det Baileys tur på eftermiddagen och idag var han underbar att gå med.

Fotgående och allt satt som en smäck, tänk om han alltid kunde vara så?!

 

               

 

I och för sig skulle han inte vara Baileys då.

Tror att hans beteende just nu kan bero på att han är inne i sin sista könsmognad.

För han är lite allmänt schizofren just nu, man vet aldrig vilket hund man går ut med.

Den lugna, lyhörden hanen eller han som är full fart framåt.

Han går ju liksom 110% in i allt han gör, så det finns inget mellanläge direkt.

Men just idag var det super kul att träna mm..

 

Nu ikväll så har jag bara softat framför tv:n i sällskap av dom fyrbenta.

Lugn kväll helt enkelt, precis som jag vill ha det.

 

Har även fått prata med Nataly en sväng,

Skönt att höra din röst gumman, man hörde på dig att du trivs mm..

Glad för din skull ska du veta och så tacksam för att internet finns så man kan ha kontakt.

Fast du är en bit bort.

 

Så fick jag även se att dom små bebisarna kommit till världen nu.

Bara att gratulera, såg super fina ut i färg och teckning.

Ja mitt hjärta gjorde genast lite ont, men en vacker dag så blir en sådan bebis MIN!

Kanske inte just denna kombo, då det egentligen var det jag ville ha.

Men blir dom toppen, så kanske dom gör om den vem vet?!

Oavsett så vill jag iallafall ha en från kenneln en dag.

Ja jag vet att många säger att du ej sparat mm, tyvärr finns det vissa saker som spelat in att det ej gått.

Men nu är jag igång med det igen, så en dag blir det så.

Man kan ju inte få allt direkt, vissa saker får man kämpa lite mer för om omständigheter ändrar planerna.

Och det är ju fortfarande tillåtet att sukta efter dessa, eller?

Mys med småttingar liksom!!!

 

Nu ska jag göra mig klar och sen blir det sängen.

Imorgon ska det städas mm och såklart tränas hund, eller om vi bara busar med en långprommis.

 

Godnatt på er!

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 19 mars 2015 10:14



 


GRATTIS!!!

Idag blir mattes röda diamant 8mån!

Shit va fort tiden går och jag är så tacksam för denna tjej, underbar på alla sätt.

Så nu är det bara en månad kvar, sen är hon junior och man börjar ställa officiellt.

Ska bli riktigt kul faktiskt och vi har en upplagd utställningsplan.

Samt att kursen borde dra igång snart som vi ska gå, väntar på att dom ska bestämma ett datum.

Sen är det bara köra på, kommer bli super kul.

 

 

 

Blir en sväng i skogen idag, solen tittar fram så det passar perfekt.

Inte alls så kallt som det var igår och nu hoppas vi att SMHI hade fel som vanligt, så att vi slipper få ny snö på backen.

För det är ju vad dom sagt att vi ska få, men det vill vi icke!

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards