En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Jenny - 10 mars 2015 23:02



 


Det är ju det man säger att man ska..

Men just nu känns det oavsett j*vligt trist minst sagt.

Tänk om jag varit så smart att ha sparat undan en del?

Ja då hade denna dröm blivit verklighet nu ju, men istället var man ju ej så smart.

Trots att jag visste det skulle "dyka upp" detta året..

Lite väl irriterad på mig själv kan jag säga, men det är ju inte mycket man kan göra åt det nu.


Men ändå lever man på hoppet att det ska lösa sig...

Även om jag innerst inne vet att så ej blir fallet, men mirakel kan ju ske.

Tror att detta gör min huvudvärk kommer och går, brukar göra det när jag grubblar på saker.


Nu ska jag strax krypa ner i sängen och drömma vidare.

Sovgott alla fina!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 10 mars 2015 18:24



Idag har det varit en grå mulen och blåsig dag.

Med lite dugg regn då och då, super skumt väder..

Alltså inte alls så mysigt och härligt som dom två senaste dagarna.

Fast det kunde man ju räkna ut att det var för tidigt att "ropa hej" till våren redan.

Men man kunde ju hoppats liksom, men vi får väl se vad resten av veckan bjuder på.

Just i detta nu så faller det nå droppar från himlen och blåser en hel del..


Jag har dessutom haft huvudvärk i stort sett hela dagen, vilket SUGER!

Hatar att ha skiten, men det är säkert sammankopplat med förkylningen.

Just nu har huvudvärken dock försvunnit och hoppas att den håller sig borta nu.


Tog promenad med Bella mitt på dagen, passade på när jag själv kände mig någorlunda "ok".

Hon tyckte som vanligt att det var super kul att komma ut och skötte sig perfekt.

Är så tacksam för denna fröken, otroligt rolig och trevlig hund.


   


Mattes söt tjej liksom, man kan inte annat än älska henne.

Oavsett om hon har någon cm för mycket, så är hon MIN tjej och kommer inte byta ut henne.

Även om jag väljer att skaffa fler, så kommer Bella att få stanna här liksom.

Hon är underbar på alla sätt och vis.


Annars så har det ej hänt så mycket som sagt.

Varken väder eller mående för det.

Mest myst framför tv:n, men det är skönt med sådana dagar med.

Framförallt när man inte mår helt 100.


Men det har funnits lite annat i tankarna idag med, eller det har funnits där en tid nu.

Har inget med mitt blogginlägg igår att göra, utan det är en helt annan sak.

Något jag mest skämtat om med personen, men någonstans vill man kanske det blir verklighet.

Hmm ja lite kryptiskt kanske, men inget jag vill skriva mer om än så.


Ja så fortsätter såklart nedräkningen till fredag.

Wiiii så kul det sla bli och snart där!!


Nej nu ska jag ta och laga middag, blir TACO!!!

Finns ju inget som är så gott!!!!


Ha en fortsatt bra kväll alla fina.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 10 mars 2015 15:38



  


   


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards