En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Jenny - 1 mars 2015 16:43


 

 

Fantastiskt skönt väder ute igår lördag, så blev en trevlig promenad med mammsen och hundarna.

Sen tog jag en promenad ensam till affären och det känns som vår vissa dagar.

Men man inser snabbt att det är på tok för tidigt när det nästa dag är rått och kallt.

 

Annars så var det en lugn lördag, kloklippning och massa mys.

Tränade lite med Bella-bus, gick som alltid väldans bra och jag längtar som en tok tills man får reda på när kursen drar igång. Så är det bara hoppas att det "matchar" med jobb och annat så man kan gå den med.

 

På kvällen såblev det film och la mig skapligt tidigt.

 

Idag söndag så blev det en sväng upp till Sofie med familj, hon fyller år och självklart värt att firas.

Som vanligt så hade hon massa olika kakor som hon själv bakat, grym tjej när det kommer till bakning.

Blev där en stund och pratade osv, bror med familj var där med.

Så blev en sväng förbi affären innan dem släppte av mig hemma.

Behövde handla till taco  som vi ska äta ikväll, MUMS!!

 

Jo så fick jag även iväg paket med saker som folk har köpt.

Samt att jag mötte upp en tjej som var intresserad av adidas dresen jag hade.

Fick den såld med, så nu har man fått in lite extra pengar och det är ju aldrig fel.

 

Skulle även ha gått den gemensamma promenaden nu kl 17 var planen.

Men kände att jag avstår den idag, dels så är det rätt kyligt och så är man ej helt av med förkylningen.
Så vi hittar på annat istället.

 

Även suttit och kikat lite på utställningar med..

Så vi får se hur man ska lägga upp planen, men om mindre än 2v så är det äntligen dags igen iallafall.

Ska bli kul se hur många amstaffar det är och sen att få träffa en del av folket igen.

Med tanke på hur det går där, så får vi se vart nästa gång blir.

 

Så sitter jag även och försöker planera träffen vi pratat om att ha här uppe.

Ska bli så kul att träffa folket som man brukar snacka med och deras 4benta.

Inoff, lite träning och massa hundprat.

Visst blir vi många så kan det ju bli lite trångt, men det går ju för en helg liksom.

 

   

 

Nej nu ska jag ta och förbereda middagen, samt fixa hundarna.

Ha en fortsatt bra kväll alla.

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards