En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Jenny - 27 februari 2015 18:15


Idag har vi varit inne hos bror med familj för att fira att brorsan fyllde igår.

Jag, mamma, bror med familj såklart, pappa och hans sambo med barn.

Så Sofie med familj och så andra vänner till brorsan.

Haft en toppen dag med massa skratt och trevligt sällskap som sagt.

Tror brorsan är mycket nöjd med sitt firande.

Han och Lollo får nog en super lugn kväll med, var två väldans trötta små killar när vi alla åkte hemåt.

 

Men det var riktigt skönt att komma hem efter en hel dag borta, vore en lögn säga annat.

Första gången som det blev c:a 5tim som Bella får vara ensam hemma, ja hon hade ju sällskap av Baileys.

Men ni fattar vad jag menar och det hade gått kanon bra.

Skönt att man kan lämna dem utan att det ska vara några oroligheter.

 

Suttit och pratat med lite folk angående utställningar, så får se om man kanske inte tar någon mer i vår.

Bara för att liksom, men det återkommer jag om när det är bestämt.

Men vore kul av många anledningar   .

 

Resten av kvällen blir lugn, hundarna har precis fått sin middag och rastning.

Så nu kan jag inta soffan med gott samvete, duschat har man också hunnit med.

 

Hoppas på finväder imorgon, just nu duggar det regn till och från.

Så hoppas man slipper det imorgon och att det bara är något tillfälligt liksom.

Skulle ju ev träffat en person imorgon, men vi får väl se hur man mår.

Känns ju ej toppen om man ej mår 100 liksom, men samtidigt kan det vara trevligt en snabbis iaf.

 

Nej nu får ni ha en bra kväll, det tänker jag ha.

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards