En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 24 februari 2015

Lite nya stå bilder ...

Av Jenny - 24 februari 2015 22:52



Trots att man mår som en "säck potatis" och inte mycket till ork.

Så började jag dagen med en promenad på 4km, i sällskap av mamma och bästa Baileys.

Var faktiskt riktigt skönt att komma ut och solen sken för fullt.

Känns som det börjar bli vår på riktigt, men tror det kan vara lite för tidigt att hoppas redan.

Sen är det ju så att lite frisk luft har ingen dött av, även om man är genom täppt osv.

 

Sen blev det frukost i form av havregrynsgröt med blåbär.

Mätt och belåten, även om inget är speciellt gott pga av förkylningen.

 

Sen tog jag med mig mammsen ut för att försöka få lite nya stå bilder på hundarna.

Och det gick ju prima.

Kan inte annat än vara stolt ägare till dessa två skönheter.

Värmer ännu mer när man får massor med beröm från olika personer.

Sen är dem ju båda grymt trevliga hundar med, så det gör ju det hela ännu bättre.

 

Några av bilderna som togs idag, mamma fick agera fotograf.

Bella är 7mån och Baileys 2,5år.

 

             

 

Längtar tills utställningen är nu, ska bli så roligt!!

Hoppas att det går så bra som man hoppas på.

Var ju ett tag sedan man "vänstervarva" nu, så det är lite abstinens minst sagt.

 

Annars så har jag mest slappat i soffan idag, orken finns ej.

Sov även 2,5 tim på eftermiddagen, vilket var SÅ skönt!!!

Men det är bara att hoppas att skiten ger med sig snabbt och att man kan återgå till vardagen igen.

 

Jo så fick jag även reda på en sak som gör man får lite "ångest"..

Men man kan ju inte få allt här i världen liksom, men detta känns väldans trist...

Precis så som man ville, men det går ju ej att genomföra som det känns.

Ångrar absolut inte hur det istället blev, men vafan liksom....

Lite "ont" gör det, men det går fler "tåg" som man brukar säga.

 

Nej nu blir det sängen, sovgott på er!

 

Hugs And Kisses


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards