En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Godmorgon söndag!

Av Jenny - 22 februari 2015 09:31


Härlig start på denna underbara dag, solen skiner och känner mig allmänt uppåt.

Började med att rasta hundarna, sen fick dem snällt gå in i hundrummet igen.

Själv bytte jag om till träningskläder och cyklade 30min på motionscykeln.

Piss jobbigt var det, men så skönt när man är klar.

Och man känner sig genast piggare och gladare.

Så skönt att man bestämt sig att göra något åt extra kilona!


 


När jag hade cyklat färdigt, så pustade jag en stund och sen fick hundarna sin frukost.

Innan jag satte mig för att äta min, som bestod av havregrynsgröt med blåbär.

Så ett stort glas vatten till såklart.


 


Fast idag gick det trögt att få i mig den, men till slut så.

Nyttigt och det är rätt gott faktiskt, vilket jag aldrig trodde jag skulle säga.


Jo fick ju resultaten från Inoffaren i Sundsvall och kan inte annat än säga domarn gjorde bra val på BIR/BIM.

Tikvalpen som blev BIR är otroligt fin, mycket bra exemplar av amstaff och likaså hanvalpen.

Så helt rätt!


Nej nu ska jag ta tag i städningen här hemma så man får det gjort.

Sen blir det promenader med hundarna och sen får vi se om jag går den gemensamma promenaden i eftermiddag.

Tror det blir så, alltid kul att träffa folket och deras hundar.

Samt skönt med sällskap och även bra träning för hundarna.

Inte för att någon av mina har problem med att "bete" sig bland andra hundar.

Mer än att Baileys ska "sjunga" en del då, men det är ju för att han tycker det är så kul!

Så vi får se hur jag gör, kanske kan få med mig mammsen med och då kanske båda fyrbenta följa med.



Nej ha en bra dag alla så kanske vi hörs senare.


Hugs And Kisses



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards