En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Jenny - 21 februari 2015 12:47



Blev promenad på förmiddagen i sällskap av mammsen och hundarna.

Vi gick till affären och sen en längre runda hem, riktigt skönt att komma ut.

Gick en längre väg hemåt, så att hundarna kunde vara lite lösa och få springa av sig.


                           


Är plusgrader ute, men ändå rätt kylig luft.

Men nu kan man med gott samvete bara ta rastningsrundor ute sen.


Min fot känns bättre, men ömmar fortfarande lite.

Så idag blir det träna hemma istället för gymmet, vill inte belasta den i mer än nödvändigt nu när det äntligen börjat vända igen. Räcker med dem dagarna jag var dum nog att göra det.


Tog ju en bild igår på Baileys, så hittade Nataly en snarlika bland tidigare bilder på honom.

Som var tagen ungefär samma tidpunkt för 1år sedan, eller ja 1år och 9 dagar om vi ska vara petiga.


 


Så kul att se hur han utvecklats i huvudet och även i kroppen.

Ja av det lilla man ser på dessa två bilder då, men det är en enorm skillnad.

Man riktigt ser hur "vuxen" han blivit i sitt utseende.

Mattes fina kille   .


Tanken var att städa lite idag, men jag tar tag i det imorgon istället.

Tror jag ska träna lite med Bella istället när hon vaknat igen.

Sover rätt gott efter promenaden tidigare idag, likaså Baileys.

Skönt med nöjda hundar, då är matte nöjd med!


Väntar på att få veta hur det gick på inoffaren i Sundsvall med, skulle inte börja förrän c:a 12.30

Men borde ju vara klara nu, om det inte blev försenat då.

Tanken var ju att anmäla Bella dit innan, men vi hoppade det.

Men då det ändå var 8st AST valpar, så kan vara kul höra hur det gick.

Sammanlagt var det 297 hundar anmälda, inget dåligt antal.


Längtar tills man själv ska få "vänstervarva" igen, känns dock som tiden kryper fram.

Men mindre än 3v kvar iallafall.


Fick reda på en sak idag som gör att jag är allt annat än imponerad.

Visst alla kan göra misstag osv, vi är ju inte mer än mänskliga.

En del misstag ska dock inte ens behöva göras och ännu mindre om man har koll på det man gör.

Men har man bråttom så brukar även misstag och fel slinka igenom under radarn.

Men bara hoppas man lärt sig något av det   .

Pinsamt är det oavsett!


Nu ska jag göra annat, suttit här på tok förlänge!

Ha en fortsatt bra dag alla!


Hugs And Kisses






Av Jenny - 21 februari 2015 12:43



Tog en sväng ner på ängen med hundarna, hade med mig systemkameran.

Några av alla bilderna som blev..


                                                                           


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards