En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Jenny - 14 februari 2015 23:33



Åt ett av dem fantastiska äpplena som vi köpte igår.

Självklart så hade jag min bäste vän som sällskap, även den grabben man kan lita på i alla lägen.

 

 

 


Han älskar dem precis lika mycket som mig, så vi delade såklart.

Fröken sov gott helt ovetandes bakom.

Sen tog jag en promenad med bästa grabben, som vanligt underbart!

 

             

 

Han tyckte nog att jag var lite väl hård innan vi kom iväg.

Då jag bestämt mig för att inte gå en meter innan han är tyst och sitter lugnt.

Han har ju haft för sig att man ska "kvittra som en kanarie fågel" och dra som en tok iväg.

Så nu testar vi denna metod och det verkar funka faktiskt.

Passade även på att träna lite innan vi gick in sen, mest på kul och för att matte gillar det.

Baileys själv kunde nog gärna slippa.

 

Resten av kvällen bestod av mys, mello och QX-galan 2015.

Mycket trevligt och till middag blev det taco, som alltid är SUPER gott!!

Dock så hatar jag verkligen "reklam pauserna" som 4an kör med hela tiden.

Så då fick bästa grabben utstå mattes påhitt igen.

 

     

 

Men underbar som han är så finner han sig i allt och dessutom skulle han nog göra vad som helst för sitt absoluta favorit godis. Nämligen "skolkritor", han är helt galen i dem.

Men visst är han bra söt?!!!

Mattes fina kille!

 

Nu ska jag strax släppa ut dem och sen blir det "natti natt" här.

Hoppas alla haft en bra dag, själv kunde jag inte haft en bättre.

 

   

 

Kärleksgnabb mellan mina finingar!!!

 

Hugs And Kisses

 

Av Jenny - 14 februari 2015 18:41


Idag har man varit med Bella inne i Hudik.

Tanken var att ta tåg in och att vi sedan skulle åka med mamma hem.

Men då det såg ut att kunna bli lite "bus" väder och även va lite små kyligt redan på förmiddagen.

Så blev det så att mamma kom ut och hämtade upp oss ihop med brorsönerna.

Så åkte vi för att äta lunch på donken, blev nuggets.


Sen åkte vi hem till brorsan och dem, för att ta vagnen till Kevin och gå ner på stan.

Passerade mitt i stan så att Bella skulle få se alla människor, var dock ej super mycket ute idag.

Så gick vi för att mata ankorna först, då vi lovat Patrik det.

Gissa om han älskade det, Bella var som förtrollad av alla fåglarna.

Super spännande tyckte hon, stod bara lugnt och tittade.

Försökte nosa på dem, men när hon kom för nära så flyttade dem på sig.


Gick tillbaka upp bland alla människor sedan, köpte något att dricka och stod för att fröken skulle få titta lite.

Mötte och passerade ex antal hundar och människor, Bella uppförde sig klockrent.

Satt helt lugnt och tittade, ibland försökte hon nosa.

Men det hör ju till liksom, inga statyer vi har heller och som sagt massa nya dofter.


Efter en stund så gick vi upp till djuraffären och där inne var det ju ännu mer dofter.

Samt massa gottis, men fröken uppförde sig kanon och bara luktade.

Försökte inte ta något eller så.

Fick sitta med mamma och Kevin, medans kjag och Patrik kikade på fiskarna.

Eller "hajen" som Patrik kallade den ena.


Sen gick vi ner mitt i stan igen för att gå till stationen och ta bussen hem.

Mamma och pojkarna gick hem till deras.

Bella tyckte det var lite små läskigt att gå på bussen, har ju aldrig gjort det innan liksom.

Samt även på bussen, då den lät nå fruktansvärt.

Så jag kan helt förstå henne där, men det släppte snabbt.

Hon satt helt lugnt, trots att det till slut blev rätt mycket människor och trångt.


Var en trött tjej som var väldigt nöjd att komma hem kan jag säga.

Somnade gott rätt omgående i soffan.


                                                               


Nyttig och lärorik dag för lill tjejen.

Som alltid sköter sig som den röda diamant hon är, så tacksam för denna tjej!


Resten av dagen har blivit lugn för henne.


Snart dags att vänstervarva igen och det ska bli så skoj, riktigt längtar.

För att inte tala om hur mycket jag längtar till kursen drar igång.

Allt ihop med denna tjej är så kul!!!


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards