En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Jenny - 11 februari 2015 15:34



Inte lika toppen väder idag som det varit både igår och förrgår.

Men det fortsätter att vara skapligt varmt och snön smälter för fullt.

 

Fick samtalet på förmiddagen angående det ev nya jobbet här i Iggesund.
Så ska dit och träffa henne som har hand om ärendet och kunden på fredag.

Bara att hålla tummarna liksom att allt "klaffar", då har man väldans nära dessutom och det vore skönt.

Men tanke på hundarna och så liksom, sen alltid skönare än att pendla som nu.

 

Sen tog jag en promenad ihop med Bella, tränade lite och självklart massa bus med.

Så grymt rolig hund och alltid med på noterna, dock vill vi ha barmark NU!

Vill lägga viltspår, är ju så grymt kul!!!

 

                                 

 

Väl hemma igen så fick Bella gå och lägga sig, så tog jag med mig Baileys ut.

Fick även sällskap av mamma.

 

                                 

 

Hundarna slocknade en stund när vi kom hem igen och jag passade på att kika dagens 2 "Hem till gården" avsnitt.

Har hängt tvätten och ska strax bädda nya lakan i sängen, kommer bli toppen krypa ner där ikväll sen.

Finns ju liksom inget som är så mysigt som att lägga sig nyduschad, i en renbäddad säng.

 

Ja det är ju såklart ett tag kvar till det är dags krypa ner, får se vad man gör innan dess.

Har även pratat lite med en viss tvåbent och nu tycker jag allt att dagarna kan gå lite fortare.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards