En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Jenny - 8 februari 2015 14:58


Vilket gör att man genast får lite mer energi i kroppen.

Plockade lite här hemma på förmiddagen, sen kom mamma förbi med brorsönerna.

Vi åt lunch och jag postade paketet till dem som köpt saker av mig.


Sen blev det en härlig promenad med hundarna nere på sjön.


                                 


Så underbart att bo såhär som jag gör, nära till skogen och till sjön.

Super på alla sätt!

Ja en och annan runt en kunde man ju gärna skippat, men man kan ju ej få allt.


Ikväll så blir det taco till middag IGEN, japp skulle nog kunna leva helt på det.

Så satans gott!!!!

Det mest komiska i det är att det var mamma som var sugen på det och hon var inte alls nå "fan" av det förut.

Nej nu ska jag lämna datan en stund och få lite annat gjort.


Hugs And Kisses



Av Jenny - 8 februari 2015 10:02


 



Men det är ju som man brukar säga: En psykolog är oftast den som är i störst behov av just en psykolog.


Hugs And Kisses








Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards