En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Jenny - 2 februari 2015 18:07



Även denna dag vakna man upp till att det snöade ute.

Men när man väl kom ut så var det skönt att upptäcka att det inte alls var samma sort som igår.

Då var det blöt snö, typ is när det landa och denna var super lätt puder snö typ.

Så det gick rätt enkelt att skotta, men kändes ändå i ryggen.

 

Mamma tog en promenad till affären, medans jag skottade och sedan klippte klorna på hundarna.

För att sedan gå och möta henne, riktigt mysigt ute trots att det snöar och var rätt kyligt.

 

      

 

Gissa om jag blev förvånad när posten kom idag och det låt ett paket till mig.

Som innehöll ett helt nytt rosa Hurtta Lifeguard halsband, fasta modellen.

Jag har inte beställt något och det stod ingen avsändare.

Så TACK till den som skickat det, kan ej säga mer än så då jag ej vet vem.

Är samma färg mm som Bella har på sitt halvstryp, men detta är strl 55.

Så hon kommer nog kunna ha detta hela tiden, även när hon är fullvuxen.

 

På eftermiddagen sen tog mammsen och jag en promenad med Baileys.

Han har ju fått träna varje dag nu på att inte dra osv i kopplet, vilket verkar ha gett resultat.

 

           

Gick så fint idag med mammsen, så som han även gjort med mig sista dagarna nu.

Så hoppas att "polletten" trillat ner för stanna nu.

Men iallafall så kändes det kanon, då jag ska bort i några dagar nu.

Och tror även mamma varit lite orolig för att gå ut med super taggade Baileys.

Inte för att han ska bete sig ill på så sätt att bry sig om andra hundar osv.

Utan att han ska dra och ha bråttom framåt, vilket resulterar i att mamma får grymt ont.

Pga sin whiplash, så är det lite jobbigare för henne.

Men nu verkar han som sagt förstå hur man ska göra och jag hoppas han beter sig när matte är borta.

 

Bella fick med komma ut på en sväng när vi kom hem med Baileys.

Underbara lilla tjej, har med "smittats" lite smått av Baileys dragande.
Men inte alls på samma "nivå" och hon förstår mycket snabbare hur man ska göra.

 

Nu har både vi tvåbenta och även dem fyrbenta ätit middag.

Pälsklingarna har fått vara ute, matte har duschat och ska väl packa det lilla som ska med.

Så har jag kikat runt lite på utställningar, kurser mm med..

VILL HA VÅR NU!!!


Ha en fortsatt bra kväll alla, äntligen så har det slutat snöa!!!


Hugs And Kisses


 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards