En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Jenny - 1 februari 2015 23:34



Den försvann i en ilfart minst sagt, men så är det väl ibland.

Började dagen med att Nataly hörde av sig och det hon berättade fick mig att vika mig dubbelt av skratt.


 


Tack igen gumman, tydligt att vissa människor är för "dumma" för sitt eget bästa.


Sen så fick iallafall hundarna komma ut på en sväng och det i snö som yrde som bara den.

Tycker helt klart att det räcker nu, men det är ju bara att gilla läget.

Jag skottade när vi kom tillbaka och så fick hundarna busa lite.



 

Sen gick vi in och jag gjorde iordning mat till fåglarna.

Upptäckte nämligen att den tagit slut igen, så det var bara att fylla på.

Vilket betydde att man fick pullsa med snö upp til knäna, men vad gör man inte för dem små?!

Nu hänger det massr med talgbollar igen åt dem.


       


Lyckliga blev dem och satte sig direkt för att äta.


Hundarna fick varsitt ben och sen satte jag igång med att städa.


   


Någon timme senare så var allt dammat, alla golv dammsugna och torkade.

Tvätten hängd och ny maskin igång, så kan med gott samvete åka iväg några dagar.


   


När man ser hur gott dessa två sov och dessutom snarkade, så kan man ju tro att det var dem som städat.

Men antar att det är jobbigt att bara vara publik när matte for runt.


Sen var det helt plötsligt nästan kväll och då fanns mammsen här igen.

Blev taco till middag, som jag lagade iordning och den har vi kikat lite tv mm.

Mycket trevlig söndag allt som allt faktiskt.


Nu ska jag strax hoppa i säng, imorgon hoppas jag att det inte snöar.

Men det är väl inte troligt känns det som, så ska det packas och fixas lite.

Känns lite ovant att man ska iväg några dagar, men samtidigt ska det bli kul.


Godnatt på er.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards