En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Good morning!!

Av Jenny - 18 januari 2015 11:25



 


Ny dag med nya möjligheter då, även om kroppen känns lika "död" som igår.

Ska dammsuga av här hemma, sen tänkte jag försöka orka med att gå ut och träna med Bella.

Är snor halt ute, så vi får se hur det går och sen om kroppen är med på "noterna".

 

För någon vecka sen så tog jag ju bort den stora buren i sovrummet och ställde in en biabädd istället.

Vilket inte alls var "hit" hos hundarna, dem tyckte nog att den var lite väl liten att sova i.

Så istället för att sova i den, så har dem sovit i min säng varje natt nästan.

Visst de är super mysigt, men det blir ju så satans varmt och dem tar ju inte direkt liten plats liksom.

Så igår plockade jag ner buren från vinden igen och ställde in i sovrummet.

La in deras täcken, kuddar och filt.

Vilket resulterade i att när vi gick och la oss, så bäddade dem direkt ner sig i buren.

 

 

 

Och där har dem sovit hela natten.

Har ingen dörr på den, man får ju ej enligt lag ha hundarna i bur hemma.

OM man nu inte har speciellt tillstånd/anledning..

Men att ha den ståendes utan dörr är helt ok.

Så nu är hundarna nöjda över att ha fått tillbaka sin "koja" i sovrummet och matte kan sova gott.

 

Nu på morgonen så har matte kikat nyheterna och hundarna busat en hel del,

Vet inte vad det är med dem, kanske dem sovit extra gott dem med?!

 


 
 

Skönt att dem är så bra vänner och sött när dem leker ihop.
Men det är inte lika roligt när dem sätter full fart inne, för då kan allt ryka som kommer i deras väg.

Så då får man säga åt dem och dem lägger sig för att brottas istället.

 

Nej nu ska jag dammsuga lite, ha en fortsatt bra dag.

 

Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards