En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

Bästa lördagen på länge <3

Av Jenny - 10 januari 2015 21:07



Trots att det varit typ snöstorm ute idag så har det varit en kalas dag!

 

Mitt på dagen så blev det en sväng ner till ängen med dem 4benta för att möta upp Sofie och staffe tjejerna för lite bus.

 

                       

 

Som vanligt super trevligt och hundarna hade kanon skoj.

Mina somnade gott när vi kom hem och det blev mys i soffan i väntan på att resten av dagen skulle ticka på.

 

Bror med familj kom förbi en sväng efter pulka åkning med barnen och Sofie med familj.

Vi drack go kaffe, pratade och så fick Lollo sin present av mig.

Att vi ska gå på bio imorgon och se "Micke & Veronica", ska bli super att få umgås ensam med Lollo.

Trots att vi är jämngamla, hon och bror varit tillsammans ex antal år.

Så har vi aldrig umgåtts på "tu man hand" så att säga.

Visst vi har haft våra duster, men det är glömt och vi har båda valt att gå vidare.

 

Nu ikväll så bjöd mamma på födelsedagsmiddag på Route 84 .

Det var som alltid super gott och så trevligt.

Det var jag, mamma, födelsedags "tanten" Lollo ( jag får säga det i och med att jag har 4mån kvar till samma ålder), brorsan, fasters små grabbar Patrik och Kevin.

Så var även Sofie med, men henne fick jag ej fast på bild den "hala" ålen   .

 

                     

 

Är ju som sagt typ snöstorm ute, så det gick inte fort att varken köra dit eller hem.

Dessutom så är ju Sofie's bil väldans liten, så när långtradarna körde om blev man lite skraj minst sagt.

Så såg man ju typ enbart 3meter framför bilen, vilket inte gjorde saken bättre. 

 

Men nöjda, mätta och glada kom vi iallafall hem helskinnade.

Insåg ganska direkt att det var bäst att skotta en sväng för att inte ha så mycket packad snö att skotta imorgon när man vaknar.

Då det inte direkt ser ut som det tänker sluta snöa eller blåsa inom närmaste timmarna.

 

     

 

Ser inte så mycket ut på korten, men det var en del.

Rätt tungt med, hade iallafall bästa sällskapet när jag skottade och nu slipper jag fullt så mycket imorgon.

 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför "BECK - Familjen" i sällskap av mina pälsklingar.

Sen blir det sova för att imorgon ha en kanon söndag i trevligt sällskap.

 

Återgen tack alla inblandade för denna KANON dag!

 

Hugs And Kisses

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards