En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 9 januari 2015

Gymmat, lunch mm..

Av Jenny - 9 januari 2015 12:15



Rastade hundarna och gav dem sin frukost, sen var det dags att göra sig klar för att gå till gymmet.

Så skönt att vara igång igen, visst innan man tagit sig dit känns det som " nä jag skiter i det idag".

Men väl där känns det TOPPEN!

 

           

 

Handlade innan vi gick hem, skönt man kan ta det när man ändå är där liksom.

Väl hemma så tog jag snabbt en dusch och sen fixade jag lite lunch.

Mamma åkte iväg med bror och barnen för att åka skridskor, dricka varm choklad och äta smörgås.

Visst jag kunde kanske följt med, men skönt att få lite egen tid med.

 

Tänkte softa lite i soffan, sen ska jag ta en sväng med pälsklingarna så dem fått sitt med.

Även kommit fram till att även om jag vill, så är det inte smart att skaffa en till hund innan Bella blivit äldre.

Så sagt tack för erbjudandet, men att jag väljer att avstå som det är just nu.

 

Känns som livet håller på att vända totalt efter allt skit som 2014 avslutades med.

Allt liksom faller på plats och snart är det även dags för utställning igen.

VArit ett långt uppehåll nu, men ska bli skönt att det drar igång igen.

Vi är laddade!!

 

Nej nu ska jag slappa i soffan en stund innan det blir skogen med pälsklingarna som sagt.

Ha en fortsatt bra dag alla <3

 

 

 

Hugs And Kisses

 

 

 
 
Göran Admin Mondoblog

Göran Admin Mondoblog

9 januari 2015 12:28

Hej. Göran heter jag och är administratör på bloggportalen Mondoblog. För tillfället är vi på ”jakt” efter nya, intressanta bloggar som kanske skulle kunna tänka sig att börja blogga för oss. Vi kan i vissa fall erbjuda unika platser som topp-vip eller rekommenderad blogg och då exponeras ens blogg på portalens startsida. Man erhåller även vissa fördelar med att vara ”utvald” blogg. Om du tycker det verkar intressant får du gärna kontakta mig på goran.elmertoft@gmail.com

http://www.mondoblog.se/goranphotoguy

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards