En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 21 november 2014

Handlat lite, skogen med Bella mm...

Av Jenny - 21 november 2014 10:25



Efter skogspromenaden med Bailyes, Sofie och alla staffe flickor.

Så bytte jag om för att åka en sväng till stan med mammsen, skulle handla det vi missade i onsdags.

Vi var ju nämligen till Sundsvall då på eftermiddagen/kvällen, för att handla byrå mm på Ikea.

Sen storhandla vi mat på Maxi i Hudik efter, då det mesta vi ville ha var helt slut på Willys.

Men vi missade lite saker, så det blev en tripp in till Hudik på torsdagen med.


När vi handlat klart, så var vi hem till bror och umgicks med han och små grabbarna.

Sen så följde Patrik med oss hem, han ville så gärna följa med till skogen och busa.

Så vi tog Bella med oss och gick till gräsvägen en sväng.


                                 


Hemma igen så byggde vi pussel med Patrik innan han och mamma åkte in till Hudik för att köpa nya hörlurar då mammas gick sönder. Sen skulle hon även lämna bilen till bror.

Jag passade på att damsuga, torka golven och fixa lite medan mamma var borta och det bara var jag och hundarna hemma. Så när hon kom hem var det rent och fint, samt doftade kanon här hemma.

Hade fin hjälp av Baileys och Bella, eller dem studerade mest vad jag hade för mig.


 


Efter att vi ätit middag så kom jag återigen på att jag ville göra om i hundrummet/kontoret.

Så nu är det mest kontor igen, men hundarna har sin Bia bädd kvar fortfarande.


       


Klippte även klorna på fröken Bella, så nu är det bara ett eventuellt bad imorgon fredag kvar.

Innan man ska på utställningen på lördag och debutera i ringen med fröken.

Ska bli så kul, är ju bara en inofficiell och mest träning.

Men oavsett kul träffa alla man känner och sen se andra fina hundar med.

Baileys ska ju med ställas, enbart så han får en gång till innan det är dags för mässan i december.

Tanken var ju även att ställa Bella den 29/11, men dels så är det kalas för Kevin då.

Han fyller ju 1 år den 28e, sen så ska jag eventuellt jobba natten.

Så redan bestämt att vi struntar i utställningen oavsett och satsar mer sen när hon blivit junior.

Eventuellt blir det en inofficiell även i februari, men får se hur vi gör med den.


   


Man kan väl säga att man har en avslappnad tjej när det kommer till kloklippning.

Hon somnar nästan, mattes gos tjej.

Så duktig och underbar i allt man ber henne om, påminner så sjukt mycket om Baileys som liten.

Så kommer nog bli en toppen kompis även detta!


Resten av kvällen mös vi mest och kikade tv.


Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards