En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Lördag när den är som bäst :)

Av Jenny - 16 november 2014 10:36



Vaknade så sent som 9.30 idag, så sent har jag inte vaknat sen Bella kom hem.

Hundarna rastades och fick sin frukost, sen mös vi ner oss i soffan tills mamma vaknade.


När mammsen vaknat så tog jag Baileys och gick till skogen ensam med honom.

Tyckte att han behövde egentid med matte och det uppskattades av honom med.


               


 


När vi kom hem igen sen, så skulle mamma bara klä på sig och sen skulle vi ta Bella.

Mamma visade även min nya tidning HUndsport, som Bella "läst" medan jag var ute med Baileys.


 


Älskade valp, hon hade väl tråkigt liksom.

Så tog vi Bella till skogen här bredvid precis, hon fick även idag kortare "personsök".

Alltså leta upp en av oss som gömde sig, idag var det mamma som fick gömma sig.

Fröken var dock inte alls lika motiverad till att leta efter henne, som när hon fått leta efter mig.

Men det är ju inte så konstigt då hon spenderat mest tid med mig liksom.


         


Väl hemma igen så fick Bella sin lunch och sen fick hon lägga sig för att sova i hundrummet med Baileys.

Medan Boss fick vara ute med oss tvåbenta.

Lagade lunch och sen mös vi i soffan.


Senare på eftermiddagen så tog vi en kort sväng till upp i skogen här bredvid, men då fick hela gänget följa med.

Vilket dem gillade och framförallt Bella, som är lite "tuffare" när grabbarna är med.

Hon och Boss sprang runt och jagade varann, eller ja hon jagade honom.

Men kul hade dem, Bailey fick vara i koppel då det är så nära alla hus mm.

Han skulle säkert lyssna, men jag vill inte riskera att han drar iväg.


Bror med familj kom ut på en fika sen och vi pratade en del.

Kevin busade runt som vanligt, han är så sjukt charmig.

Precis som sin storebror, men extra sött nu när Kevin går!!


Det blev taco till middag idag och det var lika gott som alltid.

Sen resten av kvällen spenderades framför tv:n i form av "Så Mycket Bättre" och sen filmen som gick efter.

Allt som allt en mycket bra lördag, mycket skratt och inga "barnfasoner".


Hugs And Kisses



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards