En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Jenny - 1 september 2014 19:55



Trodde att jag skulle vara kanon bra idag, med tanke på att jag kände mig piggare igår.

Men har hostat i stort sett hela natten, så blev inte alls så mycket sömn.

Så när jag väl klev upp imorse så var jag inte särskilt pigg alls.

 

Men oavsett så kände jag att jag var tvungen att fortsätta på farstun.

Började ju "plasta" in den igår, men hade inte klämmor till att sätt aupp det färdigt.

Så idag fixade jag det, då jag fick av Mimmi.

Vi var in en snabbis till stan för att skaffa, men dem hade inte där vi var.

Så vi löste det på detta sättet istället, tur man har bra grannar/vänner.

 

  

 

Blev kanon bra, vi hade det i och för sig uppe förra året med.

Allra helst skulle jag vilja sätta sådana där skjut fönster, men det är så satans dyrt.

Och detta fyller funktionen, så tar man bara ner det på våren/sommaren.

La även dit mattor med, vilket godkändes snabbt av grabbarna.

 

Iallafall så när vi var i stan så var vi förbi Dollar Store, dem hade nå WC rent som jag inte sett förut.

Som luktade så gott, så köpte två flaskor av det och funkar precis lika bra som det gamla hederliga.

 

 

 

Så fick jag även syn på ett sköljmedel med en doft jag ej sett innan, så var tvungen att testa det med.

Även det var 2 flaskor för ett pris, så det fick det bli.

 

 

 

Har kört 2 maskiner med detta sköjlmedel nu och tvätten doftar underbart.

Så blir nog till att passa på att köpa fler av både det och sen wc rent när man åker in igen.

 

Mimmi kom upp och hjälpte mig hålla stegen sen så jag fick spänna plasten ute på farstun lite mer.

Svårt att fixa allt ensam faltiskt, så nu är man nöjd med det med.

Så upptäckte hon något som jag inte gjort innan, fast jag bott här i 2 år snart.

Nämligen att jag har ett stort plommonträd på baksidan, inte tänkt så mycket på det jag.

Då hyresvärden inte röjt på baksidan alls i år, så inte gått vara där bakom.

 

 

 

Men nu vet man ju alltså att man har ett plommonträd och dem var dessutom SUPER goda.

Men blev några stycken och Mimmis son Enyo tog med en hel drös hem.

Blir till att plocka tidigare nästa år, då dem flesta var förstörda nu.

Så man får se till att röja upp på baksidan nästa år och göra fint där med.

 

Har precis duschat och känner mig allmänt seg.

J*vla hosta som inte vill ge med sig och man har fortfarande massa slem i halsen, samt att det rinner i näsan.

Men känns oavsett som att man är piggare, även om förkylningen inte släppt taget om en helt.

Så nu blir det soffläge resten av kvällen och bara ta det lugnt i sällskap av bästa grabbarna.

 

Ha en fortsatt bra kväll alla.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards