En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Jenny - 31 augusti 2014 13:06



Mina älskade grabbar har nog tyckt att matte varit suuuuuper tråkig dem senaste dagarna.

Dem har enbart fått c:a 15min promenader och annars har matte legat i soffan som typ "död".

Men har nu lite lättare att andas iallafall och hostan är mycket bättre med.

Så trots att jag egentligen helst hade legat i soffan, då orken är lika med noll och dessutom hänger regnet i luften här.

Så bestämde jag mig för att dra på regnkläderna, på med overall på Boss och regntäcket på Baileys.

För att sedan bege oss ut i skogen och få lite luft, samt att dem skulle få springa av sig.

Vi var ute c:a 40min och tror vi alla 3 uppskattade det massor.

 

                                                                         

 

Väl hemma igen så var jag bra trött och såg fram emot soffläge igen.

Men det var skönt att komma ut en stund och bättre sällskap kunde man ej haft heller.

Nu har grabbarna somnat gott och matte ska strax lägga sig för att kika tv.

 

Jag är bättre än dem senaste dagarna, men långt ifrån frisk.

Så blir att ta det fortsatt lugnt, men ta någon promenad med grabbarna iallfall.

Dels så jag får luft och dem blir lite mer nöjda med livet.

Fast jag måste säga att dem varit så duktiga nu när jag varit sjuk, trots att vi i stort sett enbart gått ut för rastning.

Annars så har jag som sagt mest legat, så har dem båda varit super lugna inne och sovit dem med.

Boss har busat lite för sig själv, men så skönt att ha två så duktiga grabbar.

Som inte klättrar på väggarna fast matte varit super dålig och inget orkat.

 

Nej nu ska jag vila lite framför tv:n.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards