En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Jenny - 8 augusti 2014 09:53


Har sagt förr att jag ska ner i vikt mm, men nu fan ska det gå.

Finns inga ursäkter eller undanflykter, inget med dessa extra kilon gör mig lycklig.

Känner mig som en valross som leker på land och det är absolut inget jag vill.

Så nu är det dags att ta makten över mitt liv igen och leva det fullt ut.

 

Så denna dag börjades med en promenad i rask takt, i sällskap av bästa grabbarna.

Det var varmt och svettigt, men jag gjorde det iställer för att se det som en ursäkt.

Så nu är man igång och nu ska det fortsättas på denna vägen, vet att det kommer ta tid.

Men jag kommer att nå dit jag vill!

 

               

 

Väl hemma igen så väntade ja 35-40min och sedan så fick grabbarna sin frukost.

Så nu sover dem nöjda på golvet.

 

Får se vad resten av dagen har att erbjuda, ska nog cykla en sväng själv sen och så får vi se om jag tar cykeln med Baileys ikväll.

Eller om vi tar en promenad då med.

 

Ha en bra dag alla underbara.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards