En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Regnet fortsätter...

Av Jenny - 31 maj 2014 13:09



Usch man blir så less på detta regnande..

Hoppas innerligt att vi slipper det nästa helg, inte speciellt kul att vara på utställning om det regnar.

Baileys funkar ju och ser lika fin ut oavsett, värre med lille Boss som skulle se ut som en skurmopp om det regnar.

Inte alls samma sak som när han är borstad och super fin i pälsen liksom.

 

 

Iallafall så igår fyllde ju Mimmi år, fick mörklila handdukar från mig och mammsen.

2 stora badlakan och sen 2 mindre, Versace och dem är verkligen super fina.

Jag har likadana fast turkosa och rosa.

Ska ner dit senare idag med och äta smörgåstårta som dem gjort själva, ska bli mums!

 

Annars så myser vi mest inne idag pga vädret, men har gått en sväng med Baileys iallafall.

Han bryr sig inte det minsta om att det regnar och matte drog på sig regnkläder så var det helt ok.

Lille Boss får bara ut för att göra sina behov och så får vi busa inne istället.

 

Haha sen fick jag mig ett gott skratt imorse..

Idioten rent ut sagt kan ju inte bara sluta bete sig värre än ett litet barn.

Snacka om att kasta skit och snacka massa skit hela tiden...

Och det är alltid alla andra det är fel på, medans denne själv verkar tro att den är perfekt.

Kanske dags vakna ur "drömmen" och se vad du själv faktiskt gör mm..

Sen undrar denne varför man är illa omtyckt av så många?

Hmm inte konstigt i mina ögon mm iallafall.

Tragiska människa.

 

Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards