En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

Så var det en update igen då...

Av Jenny - 30 maj 2014 16:36


Fy så dålig jag blivit på att blogga märker jag, men kan vara för att vi haft sådant toppen väder.

Att man hellre är ute och njuter liksom.

Har verkligen fått kanon fint utanför och det gör ju att man ännu mer vill vara ute när solen skiner.


 


Har köpt både amplar och blomlådor , så blommor såklart och det blev ju hur bra som helst!!

Är bara gräsmattan som dem ploga sönder i vintras, som tar väldigt god tid på sig!!!

Ja så har jag ju en egen gräsklippare nu med, så man kan hålla efter hela tiden.

Då den som klipper för hyresvärden, ändå gör det så dååååligt.

Syns knappt att han varit och klippt ens, men nu kan jag alltså hålla efter det själv.

Så nu hålls det kort och fint.


Annars så har det tränats både för min egen del och sen med hundarna såklart.

Baileys lyssnar återigen väldigt bra och så mycket trevligare att gå i koppel med.

Har varit "dryg" som f*n ett tag och dragit en hel del, men kan nog skylla på mig själv där.

Jag har slarvat lite med koppel promenader och mest låtit dem vara lösa.

Vilket gör att han i stort sett förväntat sig att få vara det och då börjar dra.

Men nu är vi tillbaka i lugnet igen och han är fortfarande världens bästa.


Lille Boss gör framsteg hela tiden och jag ångrar inte en dag att jag valde skaffa en amris igen.

Baileys är det bästa som hänt mig, men det är nå magsikt med dem små pälsbollarna.

Blir nog minst en till om allt går som det ska.


Har även umgåtts en hel del med underbara vännerna/grannarna Mimmi och Andreas med barn.

Så tacksam för att ha fått hit folk som inte är så grymt falska och utseende fixerad som vissa andra man haft runt sig. Och som hela tiden ska ha massa beröm mm..

Är ju så man vill spy, men nu slipper man både se och träffa dessa.

Och har istället bara sådana som ger en massa positiv energi mm.


Just idag har det regnat hela dagen, varit korta uppehåll.

Men känns som det kvittar, hatar regn!

Längtar till nästa vecka, tisdag så ska Boss bli fin.

Lördag så är det äntligen dags för Hundens Dag med inofficiell utställning i Hudik.

Ska visa båda mina grabbar och sen även en kompis labbe,då dem jobbar på utställningen.

Sen ville en annan vän att jag skulle visa hennes staffe valp, vi får se om jag hinner det med.

Kul att få visa så många liksom, utställning är ju super kul!!!


Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards