En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Jenny - 14 maj 2014 12:35



   


Inte alla som har två så snygga grabbar i sitt liv, ja dem har 4 ben och är lite håriga.

Men jag har hellre dem än någon falsk tvåbent en och dem är dem bästa vännerna med.

Dem älskar matte lika mycket oavsett och snackar inte massa skit bakom ens rygg.


Hmm ja jag är lite "tankspridd" idag, funderar på allt möjligt runt mig.

Och denna gång ska inget/ingen få påverka mig på minsta sätt.

Utan nu ska jag helt lista ut vad jag själv vill med allt.


Hugs And Kisses



Av Jenny - 14 maj 2014 11:36



Ja man har tydligen blivit ett år äldre då, men det är ju inget man märker mer än att det står på pass mm.

Så tacksam för alla fina människor som finns runt mig, ja finns väl en del jag önska man slapp med.

Men man kan ju inte få allt man önskar sig liksom   .

Oavsett så hade jag en lyckad dag och nu ser jag bara fram emot vissa saker.

Countdown has started!!!

 

 

 

I början av Juni ska jag på en tripp till Sthlm, Tumba närmare bestämt.

Ska ner och träffa Boss uppfödare och trimma stjärnan, ja det kanske låter sjukt att åka så långt.

Men vad gör man inte för att han ska få det bästa liksom.

Så hoppas jag på att få lite tips om hur jag ska kunna hålla efter lite, mellan trimmningarna.

Visst det finns dem som trimmar här uppe med, men det verkar inte finna någon som direkt håller på med utställnings klippning av amris. Så då vänder vi oss till proffsen!

 

 

 

Så sjukt tacksam över att ha denna lille pälsboll i mitt liv och min bäste vän Baileys.

Igår så tränade jag lite med Boss, det blev koppelgående, stående mm..

Medans det blev lydnad för Baileys, han kan vara så dryyyyg vissa dagar.

Men han är ändå världens bästa i mina ögon.

 

Var kalas väder hela dagen, så antar att "gudarna" var på min sida.

Medans det idag är rent ur sagt skit väder och man inte ens vill gå ut, för då känner man sig som en dränkt katt.

Men det är bara att gilla läget det, har man hundar så har man det ju oavsett väder.

NEJ jag går inge längre med pälsbollen en dag som denna kan jag säga.

Fast ut kommer dem båda självklart, även om det inte blir en långpromenad.

 

 


Baileys utvecklas så fint, jag är så stolt över att äga denna kille.

Han är den perfekta amstaffen i mina ögon, snygg att se på och en mentalitet att dö för.

 

 

 

Skiljer nästan exakt ett år på bilderna ovan, kan man annat än älska den skallen??

Så vacker!!!

 

Hmm ja annars så har jag funderat på en del saker i livet allmänt bara.

Har även lämnat in min aktiveringsrapport för april.

Så hade vi ju personal möte den 7e, alltid lika trevligt att träffa gänget.

Även jobbat och så skönt att vara där igen, verkligen saknat det.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards